12 Reacties

6 maanden geleden

Ook was het wel heel erg schrikken. Mijn partner is er echt een paar dagen van slag van geweest.

6 maanden geleden

Reactie op Baby K 🩵

Ook was het wel heel erg schrikken. Mijn partner is er echt een paar dagen ...
Ik ben ook 1 augustus bevallen, ik heb 2,5 liter bloedverloren ik ben ook nog super moeee…. Ik rust wanneer ze slaapt, ik lees mee ik zou graag ook willen weten wat ik nog kan doen

6 maanden geleden

Hier ook een fluxus (2ltr). 2 zakjes bloed gekregen (HB 4.7).. Nu een week geleden en ik voel me een stuk beter. Goed laten adviseren door verloskundige/kraamzorg. Ik hoor steeds dat ik rustig aan moet doen en goed moet eten. Verder is het denk ik afwachten. Over een paar weken weer HB prikken.

6 maanden geleden

Hier heb ik op aanraden van de verloskundige dagelijks roosvicee ferro gedronken, daar zit extra ijzer in.

6 maanden geleden

Mijn hb was 4.8, ijzerinfuus gekregen. 2 weken weinig tot niks gedaan. Man heeft de verzorging van ons kind op zich genomen. Na 2 weken kwam mn energie terug. Nu 4 weken later voel ik me al weer heel goed! Geef jezelf de tijd en rust. Wanneer je geen infuus of bloed hebt gekregen kan je ijzertabletten slikken en ijzerrijk eten (Appelstroop, biefstuk etc)

6 maanden geleden

Ijzerrijk eten is altijd goed, kan ook als je wel infuus hebt gehad

5 maanden geleden

Hier hetzelfde. Ben 12 juli bevallen en heb 1,5 liter aan bloed verloren. Mijn hb was 4.7. Slik nu ijzertabletten om de dag. Had in het begin niet veel energie, maar na 2 weken werd het steeds beter. Nu vrijwel geen last
Hoi, ik ben 13 juli bevallen, 2,2L bloed verloren. al een halfjaar geleden en nog steeds moe. Herkenning? Ook benieuwd of er meer mama's zijn bij wie oxytocine en andere medicijnen niet hielpen om het bloeden te stoppen, en onder narcose naar OK moesten om baarmoeder leeg te halen. :( het was vrij traumatisch en ik zou er graag met iemand over praten die hetzelfde heeft meegemaakt!

7 uur geleden

Reactie op InspirerendeBloem379328

Hoi, ik ben 13 juli bevallen, 2,2L bloed verloren. al een halfjaar geleden ...
Zelfde bij mij! 2,5 liger bloed verloren. Waardes zijn weer goed maar voel me vaak erg moe

7 uur geleden

Reactie op Lovebrk

Zelfde bij mij! 2,5 liger bloed verloren. Waardes zijn weer goed maar voel ...
Hoi! Ik ben 20 aug bevallen en 2,7 liter verloren. HB was 4,1 Infuus gehad en heel lang ijzertabletten moeten slikken. Nu moest ik laatst bloedprikken voor wat anders en kwamen ze erachter dat mn ijzer alsnog te laag was nu 5 maanden later. Misschien t waard om ook te laten checken :)

5 uur geleden

Reactie op Piep199612

Hoi! Ik ben 20 aug bevallen en 2,7 liter verloren. HB was 4,1 Infuus gehad ...
Ja had ik gedaan, zag er echt onwijs netjes uit.. dus dat kan het niet zijn

3 uur geleden

Reactie op InspirerendeBloem379328

Hoi, ik ben 13 juli bevallen, 2,2L bloed verloren. al een halfjaar geleden ...
Hier ook. 2x helaas, in 2021 bij mn dochter en afgelopen juli bij mn zoon. Eerste keer vond ik ook echt heeeeeel heftig. Je mag me altijd een berichtje sturen 🫶🏼