13 Reacties

14 dagen geleden

Ik struggle met hetzelfde! Ik ben een leerkracht als zzp’er en twijfel of ik moet aangeven dat ik in loondienst wil. Ben bang dat t beetje raar aankomt…

14 dagen geleden

Reactie op ✨✨

Ik struggle met hetzelfde! Ik ben een leerkracht als zzp’er en twijfel of i ...
Oh wel fijn dat die mogelijkheid bestaat om in dienst te gaan. Wel goed onderzoek doen naar contracten en uitkeringen. Stel je krijgt een half jaar contract en hij wordt niet verlengt heb je niks qua inkomsten want je ZEZ vervalt. Dus alleen een korte WW dan.

14 dagen geleden

Hier ook een fulltime ZZP’er! Ik twijfelde in de voorbereidingen van zwanger worden ook om weer in loondienst te gaan, maar toch gekozen om als zzp’er te blijven werken ivm de flexibiliteit en eigen keuzes. @zwangenzo; hoe lang ben je nu zwanger? Wat vervelend dat je je draaierig en misselijk voelt. Ondanks dat het in jouw branche niet gebruikelijk is om je ziek te melden, zou ik wel goed kijken waar je aanpassingen kan doen zodat het haalbaar blijft om te werken, desnoods meer thuiswerken als dat een optie is? Hebben jullie een aov afgesloten? Ik heb dat (nog) niet gedaan, gaat nu wel even hoger op m’n to do lijstje, mochten er complicaties zijn door de zwangerschap 😅

13 dagen geleden

Ik werk ook als zzp’er (in de autobranche). Nu 6 weken en voel me aardig goed. Vorige zwangerschap was vanaf het begin verschrikkelijk. Had/heb fijne opdrachtgevers die ik het al vroeg verteld heb en waar ik veel flexibiliteit en begrip van krijg

13 dagen geleden

Reactie op Sienepien

Hier ook een fulltime ZZP’er! Ik twijfelde in de voorbereidingen van zwange ...
Als je nu nog een aov gaat afsluiten valt je zwangerschap vaak niet onder de dekking. Bij de meeste partijen moet je minimaal een jaar verzekerd zijn voor de zwangerschap begint
Ik ben ook zzp, ik werk als masseur dus mijn werk is ook nog zwaar.. ben pas 4+6 maar ben wel bang hoe lang ik het blijf volhouden
Hoe ver ben jij nu

13 dagen geleden