14 Reacties
3 dagen geleden
Ja hier ook 🥹🥹. Eerst wou hij alleen maar op mij slapen en wou ik dat die af en toe ook even alleen zou slapen. En nu slaapt ie alleen maar alleen en zou ik zo graag willen dat die nog n keertje op me zou slapen haha.
3 dagen geleden
Jazeker, slapen wordt hier sinds ze 1 maand oud is alleen in bed en wagen gedaan. Enorm luxe eenhoorngedrag van de baby's kant natuurlijk, maar ik had me ook op meer contactslaapjes verheugd (inclusief de volle blaas en andere ongemakken 😄) Heel alert meisje, op schoot wil ze gewoon alles zien en horen en met me spelen. Snap helemaal dat je het mist!! 💕
2 dagen geleden
Nou dat lijkt me super pittig, ik mag eigenlijk niet klagen want heb inderdaad me handen vrij. Maar mis wel de contact momentjes moet zeggen dat hij sinds geboorte erg onrustig was door Kma dus dat die momenten er weinig zijn geweest, wel wandelen in draagzak dat vond hij heerlijk. Maar nu inderdaad soort fomo baby die als hij op de borst ligt een soort banaan word om maar alles te kunnen bekijken hoe moe hij ook is
2 dagen geleden
Reactie op Lovebrk
Nou dat lijkt me super pittig, ik mag eigenlijk niet klagen want heb inderd ...
Ik snap je wel hoor!!! Als ze helemaal niet meer bij me zou willen dan zou ik dat ook hebben. Ik weet je berichten nog van vroeger. Er is dus uiteindelijk Kma vastgesteld? Mijn dochter heeft ook maanden alleen maar gehuild en niet geslapen (dat laatste nog steeds) maar toch geen kma.
gisteren
Hier ook al heel lang niet meer zo jammer :( wel braaf in de box en bed dus heel blij mee maar mis dat heerlijk samen op de bank slapen ook. Past alleen niet echt lekker meer. Kereltje is al 9 kg 😂
4 uur geleden
Reactie op Aniek_.
Ik snap je wel hoor!!! Als ze helemaal niet meer bij me zou willen dan zou ...
Ja ik mis het, voorheen liep ik dag in dag uit met de draagzak daar werd ik ook gek van. Ja Boaz heeft KMA en sinds we neocate gebruiken gaat alles beter alleen de slaapjes overdag zijn erg zoeken.
3 uur geleden
Reactie op Lovebrk
Ja ik mis het, voorheen liep ik dag in dag uit met de draagzak daar werd ik ...
Ahhhh ja begrijpelijk!! Wel fijn dat jullie eindelijk duidelijkheid hebben en het beter gaat. Maeve is ook door de medische molen geweest en 2x opgenomen vanwege extreem veel huilen. Ze heeft de eerste 3 maanden dag in dag uit gehuild. Het huilen is nu als een “normale” baby. Alleen het slapen is dus drama. Ze heeft nooit goed geslapen. Snachts veel onrustig, ze laat er max 3 uur tussen. Overdag wil ze dus niet in bed slapen en we hebben al hulp gehad van de babyconsulent… hebben echt alles geprobeerd. Dus ze slaapt nog veel op mij. Helaas is het nog steeds dus erg zwaar..
3 uur geleden
Reactie op Lovebrk
Hoe is het bij jou nu
Hier dachten we ook aan KMA en tikte alle boxen aan, ook huiduitslag. Neocate gekregen dit hielp alleen voor de uitslag maar niet voor het huilen en slapen.. dus uiteindelijk is kma uitgesloten. Helaas een “huilbaby” door de pittige bevalling, stressvolle zwangerschap en haar temperament… echt tijd uitzitten en wachten tot het beter wordt.. op haar tempo, ze heeft nog zoveel nabijheid nodig.