7 Reacties

2 dagen geleden

Ik heb vanavond 2 appels op maar vandaag was een enorm slechte dag. Als ik zo door ga eindig ik deze zwangerschap met mijn wens gewicht ipv meer😅😅

2 dagen geleden

Reactie op KittyNootje

Ik heb vanavond 2 appels op maar vandaag was een enorm slechte dag. Als ik ...
Aaahw! Ik hoop voor je dat de misselijkheid snel weer bijtrekt. Wel een gezond alternatief iig, maar het is niet veel. At je de andere dagen wel beter in de avond? Ik ben echt aan het zoeken wat ik nou kan eten rond de avond. Want bij alleen het idee "avondeten" word ik al super misselijk.

2 dagen geleden

Reactie op Novbaby02

Aaahw! Ik hoop voor je dat de misselijkheid snel weer bijtrekt. Wel een gez ...
Ik probeer meestal "normaal" te e blijven eten of het me nou trekt of niet. Gisteren een frisse salade met wat aardappels er bij. Maar het vergt altijd wat doorzettingsvermogen 😅 vandaag kon ik het niet. 2 broodjes mee naar bed mocht ik misselijk worden van de honger vannacht dan kan ik er eentje eten. En ik heb voortaan tegen 6 ontzettende honger. Als ik dan te lang wacht ga ik kokhalzen bij het opstaan 🙈🙈

2 dagen geleden

Ik eet ook geen “warm” eten afgelopen dagen. Het idee maakt me al misselijk. Eet nu cigkofte wraps (vegan variant natuurlijk). Alleen maar “koude” dingetjes kan ik nu eten, niks wat in de pan bereid moet worden want dan ga ik over mijn nek..

2 dagen geleden

Reactie op sharonem1997

Ik eet ook geen “warm” eten afgelopen dagen. Het idee maakt me al misselijk ...
Dit heb ik dus preciessss! Nu je het zegt ja. Alles wat uit de pan komt of wat warm is.... bleh. 😅

2 dagen geleden

Ik was na de bevalling van de 1e 10 kilo lichter dan toen ik zwanger raakte 😅 en nu 7+4 en wederom ontzettend misselijk en geen eetlust dus lijkt weer dezelfde kant op te gaan

één dag geleden

Ja dit heb ik ook helaas. Ik kan geen warm eten hebben, dus dan maar wat kouds. Maar dan een paar happen accepteerd m'n lichaam geen eten meer..