6 Reacties

10 uur geleden

Ik heb dit ook! Totaal niet misselijk, alleen wat moe en pijnlijke borsten. Voor mij duurt het wachten ook zo lang, maar probeer nu vooral te genieten van wat komen gaat. En, niet iedereen is hetzelfde! 🤗

10 uur geleden

Ja dat is ook zeker zo! Blijft toch spannend, zeker bij de eerste 🙈 Wel fijn dat ik niet de enige ben!

3 uur geleden

👋🏽 Yep. Heb wel iets van symptomen, maar ik vind het zo weinig. Vertrouw het niet. Morgen heb ik een echo en ik houd mijn hart vast. Terwijl ik bij mijn dochter ook weinig kwaaltjes had tot later in de zwangerschap. Bij mijn miskraam juist weer veel kwalen. Dus ja, heel spannend. Probeer mezelf ervan te overtuigen dat het niets betekent en nog een dag kalm blijven.

2 uur geleden

Hier ook, ben 7+0 en volgende week dinsdag m’n eerste echo op 7+5. Heb van de week zelfs nog een test gedaan om te checken🙈

2 uur geleden

Zelfs afgelopen week een echo gehad i.v.m 2 x een buikpuinaanval(verder ook vrij weinig klachten). Een vruchtje en een hartje gezien alleen nu vind ik het nog spannender. De afgelopen 2 dagen niet eens iets van buikkrampen gevoeld, alsof alles weg is. Dooodeng

één uur geleden

Reactie op claus90

Hier ook, ben 7+0 en volgende week dinsdag m’n eerste echo op 7+5. Heb van ...
Haha ja ik gister ook. Testlijntje stond er eerder dan controlestreep. En dan denk je: Oh zal wel goed zijn, maar een streep zegt ook niets natuurlijk 🫣