14 Reacties

één maand geleden

Hier 1-2 weken op de clear blue en andere testen blijven ook licht. Weken indicator van kruidvat blijft ook op 1/2 weken. Heb zaterdag mijn NOD, en vorige donderdag al positief getest.

één maand geleden

Bij mij zijn de strepen ook niet donker van de actiontesten. Heb wel geleden dat die niet zo snel knallend worden.

één maand geleden

De gynaecoloog vertelde mij bij m'n 2e miskraam dat de testen van de Action niet betrouwbaar zijn.

één maand geleden

Heb ik ook niet mijne blijven zo en ben al 5 weken 🤷🏼‍♀️

één maand geleden

De action testen blijven hier ook veel lichter dan de testen van sensitest.

één maand geleden

Reactie op WiHi

De gynaecoloog vertelde mij bij m'n 2e miskraam dat de testen van de Action ...
Oh wauw dat wist ik niet! Zei ze ook waarom?

één maand geleden

Reactie op Melanie1234567

Heb ik ook niet mijne blijven zo en ben al 5 weken 🤷🏼‍♀️
Oké gelukkig ben ik dan niet de enige. Ik heb precies hetzelfde

één maand geleden

Ik heb vanmorgen een early gedaan van action, was echt een licht streepje. Ik heb ook een gewone dipstick (geen early) van sensitest gedaan, die was iets donkerder. Op de foto is de action test al wat ingedroogd.

één maand geleden

Reactie op Stumpy34

Ik heb vanmorgen een early gedaan van action, was echt een licht streepje. ...
Oh en de gewone dan ook nog eens niet met ochtendurine. Denk dat die testen van de Action zoals hieronder gezegd idd niet zo betrouwbaar zijn.

één maand geleden

Reactie op Stumpy34

Ik heb vanmorgen een early gedaan van action, was echt een licht streepje. ...
Die early zijn nog erger... die blijven nog lichter

één maand geleden

Reactie op Femke338

Die early zijn nog erger... die blijven nog lichter
Good to know, koop ik alleen nog Sensitest. Vind dippen sowieso het fijnst, lekker simpel en weinig afval 👌

één maand geleden

Reactie op Stumpy34

Oh en de gewone dan ook nog eens niet met ochtendurine. Denk dat die testen ...
Hoezo zijn ze niet betrouwbaar? Ze geven een streep bij zwangerschap. Alleen omdat iedereen elkaar ervan overtuigd dat strepen moeten knallen op/rond nod en als ze dat niet doen, dan zijn ze niet betrouwbaar?

één maand geleden

Reactie op MAW178

Hoezo zijn ze niet betrouwbaar? Ze geven een streep bij zwangerschap. All ...
Ja beetje vreemd. Met zwangerschap is het gewoon een licht streepje positief. Altijd. Geen streepje negatief, licht streepje positief. Hoe moeilijk kan het zijn..? Ze zijn in de war met ovulatietesten, die moeten wel donkerder worden😜

één maand geleden

Zie post boven,woorden van een gynaecoloog. Zal dan niet alleen te maken hebben met lichte lijntjes. Een lijn zou overigens wel donkerder moeten worden bij meer Hcg dus langer zwanger, dus als een test niet donkerder wordt zoals hier wordt gezegd, is dat ook wel een fout in een test. Maar goed, dan gebruik jij ze toch lekker wel gewoon, prima. Ik zal ze niet meer kopen.