14 Reacties

12 dagen geleden

Er zijn veel klachten over Kruidvat testen op dit forum. Bij mij bleven ze ook licht, terwijl ik met Sensitest een knaller had en bij Clearblue 2-3 weken. Maakte mij ook enorm onzeker. Ik zou een ander merk proberen. Ik ben blij met Sensitest!

12 dagen geleden

Reactie op Stumpy34

Er zijn veel klachten over Kruidvat testen op dit forum. Bij mij bleven ze ...
Voor ik de andere testen had bedoel ik. Ik koop nooit kruidvat testen meer, mocht ik ooit nog voor een derde gaan

12 dagen geleden

Ik heb ook nog geen knaltest gehad. We lopen gelijk op, ik was gisteren 4+0 en toen gaf clearblue 2-3 weken aan. Dat leek mij eigenlijk heel netjes. Ik hoop eind deze week een knaltest te zien

12 dagen geleden

Heeey bij mij duurde het ook heel lang voor ze donkerder werden en in het begin duurt het 48 tot 72 uur voor je hcg verdubbeld. Dus maak je geen zorgen!! ☺️☺️❤️

12 dagen geleden

Ik heb ook niet echt knaltesten gehad .. had ze van de Kruidvat. Maar gisteren wel een kloppend hartje gezien op de echo met 6 week. En klopte precies met het termijn dat ik zou zijn ☺️

10 dagen geleden

Reactie op Sanne060297

Ik heb ook niet echt knaltesten gehad .. had ze van de Kruidvat. Maar giste ...
Gefeliciteerd!! Super fijn nieuws :)

10 dagen geleden

Ik heb het gevoel dat mijn testen af lopen en dat lijkt mij geen goed teken helaas :(

9 dagen geleden

Ik snap je ongerustheid. Bij mijn vorige kindje had ik knaltesten, nu was dat absoluut niet. Toch loopt het hcg mooi op (heb meermaals bloed moeten laten prikken wegens koorts), dus ook hele lichte testen kunnen zeker ok zijn. :)

9 dagen geleden

Reactie op JoniAnne

Ik heb het gevoel dat mijn testen af lopen en dat lijkt mij geen goed teken ...
Ik snap helaas wel wat je bedoelt. Met dezelfde testen getest? Dus niet eerst met een early en toen gewone testen?

8 dagen geleden

Reactie op Quack

Ik snap je ongerustheid. Bij mijn vorige kindje had ik knaltesten, nu was d ...
Bedankt voor je reactie! Ik blijf hopen

8 dagen geleden

Reactie op HelloNewBaby

Ik snap helaas wel wat je bedoelt. Met dezelfde testen getest? Dus niet eer ...
Ja dit zijn dezelfde testen. Door onzekerheid even twee dagen geen testen gedaan en morgen een clear blue test proberen. Ik blijf hopen!

7 dagen geleden

Reactie op JoniAnne

Ja dit zijn dezelfde testen. Door onzekerheid even twee dagen geen testen g ...
En misschien 2 testen met streepjes en dan 1 met ochtendurine en 1 met de eerstvolgende urine (die was bij mij kennelijk geconcentreerder en duidelijker). Ik hoop het voor je!

7 dagen geleden

Dit is mijne 15 dpo. Dag erna een digitale van CB gedaan die gaf 1-2 weken aan. Paar dagen erna nog een en die was ook nog duidelijk positief. Erna niet meer getest. Zolang ik geen bloed verlies vertrouwen op de echo aankomende dinsdag 🤞🏻 kan toch niet meer doen☺️

6 dagen geleden

Reactie op Jansjuni23

Dit is mijne 15 dpo. Dag erna een digitale van CB gedaan die gaf 1-2 weken ...
Zo is het ook en we maken ook allemaal op andere snelheid HCG aan. Dus ik vergeleek het met de opbouw van mijn gezonde zwangerschappen. Je kunt het sowieso niet met anderen vergelijken. Ook verschilt het met vroege of late innesteling. Hoe dan ook afwachten.. en dat is ook lastig genoeg:)