14 Reacties
12 dagen geleden
Ik heb ook nog geen knaltest gehad. We lopen gelijk op, ik was gisteren 4+0 en toen gaf clearblue 2-3 weken aan. Dat leek mij eigenlijk heel netjes. Ik hoop eind deze week een knaltest te zien
12 dagen geleden
Heeey bij mij duurde het ook heel lang voor ze donkerder werden en in het begin duurt het 48 tot 72 uur voor je hcg verdubbeld. Dus maak je geen zorgen!! ☺️☺️❤️
12 dagen geleden
Ik heb ook niet echt knaltesten gehad .. had ze van de Kruidvat. Maar gisteren wel een kloppend hartje gezien op de echo met 6 week. En klopte precies met het termijn dat ik zou zijn ☺️
9 dagen geleden
Reactie op JoniAnne
Ik heb het gevoel dat mijn testen af lopen en dat lijkt mij geen goed teken ...
Ik snap helaas wel wat je bedoelt. Met dezelfde testen getest? Dus niet eerst met een early en toen gewone testen?
7 dagen geleden
Reactie op JoniAnne
Ja dit zijn dezelfde testen. Door onzekerheid even twee dagen geen testen g ...
En misschien 2 testen met streepjes en dan 1 met ochtendurine en 1 met de eerstvolgende urine (die was bij mij kennelijk geconcentreerder en duidelijker). Ik hoop het voor je!
7 dagen geleden
Dit is mijne 15 dpo. Dag erna een digitale van CB gedaan die gaf 1-2 weken aan. Paar dagen erna nog een en die was ook nog duidelijk positief. Erna niet meer getest. Zolang ik geen bloed verlies vertrouwen op de echo aankomende dinsdag 🤞🏻 kan toch niet meer doen☺️
6 dagen geleden
Reactie op Jansjuni23
Dit is mijne 15 dpo. Dag erna een digitale van CB gedaan die gaf 1-2 weken ...
Zo is het ook en we maken ook allemaal op andere snelheid HCG aan. Dus ik vergeleek het met de opbouw van mijn gezonde zwangerschappen. Je kunt het sowieso niet met anderen vergelijken. Ook verschilt het met vroege of late innesteling. Hoe dan ook afwachten.. en dat is ook lastig genoeg:)