6 Reacties

19 dagen geleden

Misschien kun je de zwangerschapstest opnieuw doen? Puur voor je gevoel. Als die positief is hoef je je geen zorgen te maken, aangezien je geen bloedverlies heb gehad…

19 dagen geleden

Mijn ervaring is dat je symptomen gedurende de hele cyclus veranderen; zowel af en toe nemen als veranderen naar andere symptomen dus ik zou het proberen los te laten ipv testen. Extra test zegt in deze fase niet alles en geeft juist stress. Probeer ontspanning te zoeken, gaat je hele zwangerschap nog nodig zijn ;)

18 dagen geleden

Dank jullie wel voor de reactie. Net wel in de spiegel gestaan en zie dat ik ineens blauwe aders heb gekregen op mn borsten. Ik moet gewoon afwachten….. het is zo spannend allemaal! En proberen te ontspannen, dat is zo lastig, ben er continu mee bezig, het is namelijk ook zo welkom!! Maar zoals je ook zegt symptomen komen en gaan, het is heel wisselend. Ik moet er mee leren dealen.

18 dagen geleden

Ik heb precies hetzelfde, enorm wisselende klachten die ook een dag vrijwel verdwenen kunnen zijn. Schijnt er allemaal bij te horen, dus ik probeer het ook maar los te laten maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. (;

18 dagen geleden

Reactie op PrikkelendeDroom718382

Dank jullie wel voor de reactie. Net wel in de spiegel gestaan en zie dat i ...
Ja ik bedoelde ook zwangerschap in plaats van cyclus haha maar als je eenmaal een paar keer merkt dat een symptoom weg gaat en dat het niet erg is ga je steeds meer vertrouwen hebben. En straks gaan natuurlijk onze buiken groeien etc en gaat dat ook meer vertrouwen geven

18 dagen geleden

Hi ik ben zelf 4+6. Ik heb zelf juist dagen zonder buikpijn maar nu een soort menstruatie krampen sinds 3 dagen. Juist het tegenovergestelde dat ik me zorgen maak dat ik straks wel gewoon mijn menstruatie krijg (ondanks de positieve zw test).. die weken tot aan de eerste echo zijn zo spannend