7 Reacties

6 dagen geleden

Wow heb je dinsdag al je eerste echo, ik ben ook 7 weken en heb m pas over 2 weken. Wees blij met je vermoeidheid, ik kan niet meer bewegen of ik zak in elkaar van de pijn of duizelijkheid of misselijkheid etc

6 dagen geleden

Ik ben morgen 6 weken en voel ook helemaal niets op vermoeidheid midden op de dag na! Ik had in week 4 wel gespannen borsten en ik was die week standaard 5.30 klaarwakker, maar voel me nu lichamelijk precies zoals voordat ik wist dat ik zwanger was en slaap ook gewoon weer goed

6 dagen geleden

Ik ben morgen 6 weken en 2 dagen. Ik heb ook alleen last van vermoeidheid. Soms wat krampjes maar maar zeker niet klagen. Als ik de symptomen vergelijk op internet zijn dit de symptomen van een jongetje.bij een meisje schijnen de zwangerschap symptomen heftiger te zijn .Ben zo benieuwd en nieuwsgierig. Succes met je eerste echo! ik moet nog 2 weken wachten 馃

6 dagen geleden

Hoi. Hier vergelijkbaar. Alleen wat vermoeid. Vandaag 7+1 en dinsdag ook de eerste echo 馃馃徎 succes!

6 dagen geleden

Ik ben nu 6+5 en heb ook weinig symptomen. Had aan het begin last van bandenpijn en hele gevoelige stevige borsten. Dat gevoel is nu stukken minder. Aan de ene kant vind ik het wel fijn maar het maakt je toch wel een beetje onzeker. Ik voel me namelijk niet per se zwanger. Wij hebben volgende week dinsdag de eerste echo

4 dagen geleden

Als mijn berekening klopt vandaag 6 weekjes.. op wat gevoelig borsten & slecht slapen in de nacht na. Ook geen symptomen. Volgende week dinsdag onze eerste echo 馃崁

4 dagen geleden

Hier nu 5 weken. Vooral nog zo nu en dan hoofdpijn en zere borsten en beetje vermoeidheid. Ik merk dat het wel wat onzeker maakt want de eerste zwangerschap had ik meteen vanaf de innesteling al knallende hoofdpijn en zere borsten, dus is allemaal spannend of het goed gaat en de HCG goed oploopt 馃馃徏