22 Reacties
13 dagen geleden
Precies hetzelfde hier! Ik ben 5+3 weken en ook geen misselijkheid.. ik ben ook benieuwd wanneer het begint
13 dagen geleden
Maakte me echt zorgen, is dit wel normaal maar heb het wel los gelaten. Ben wel heel benieuwd wanneer het begint
13 dagen geleden
Ik wacht het dan rustig af, stelt me al wat gerust dat jullie het dus ook niet allemaal al hebben. Wie weet blijft het wel zo hahaha maar dat lijkt te mooi om waar te zijn😄 spannend hoor allemaal!! Merk echt wel dat ik zwanger ben, maar dan in erg vermoeid, buikkrampen en bandenpijn. Maar soms kan ik het nog steeds niet geloven.
13 dagen geleden
Ik ben 5+3 en heb er gelukkig ook (nog) geen last van! Voel wel wat meer vermoeidheid
13 dagen geleden
Ik ben 5+6 weken en ervaar precies hetzelfde als wat jij beschrijft!
13 dagen geleden
Ik heb bij mijn eerste kindje geen enkel kwaaltje gehad, geen gevoelige borsten of misselijk. Nu zwanger van de 2de en af en toe een beetje het gevoel alsof ik teveel gegeten heb. Gelukkig maar!
13 dagen geleden
Ik had er eerst ook nauwelijks last van, maar vanaf 5+5 ongeveer kwam het met vlagen en sinds gisteren op 6 weken is het een stuk erger. Gelukkig (nog) niet de hele dag door
13 dagen geleden
Hee we lopen gelijk op. Ik ook 5+4 en nergens last van. ‘s Ochtends denk ik me een beetje weeïg te voelen als ik niet eet, maar dat kan ook projectie zijn. Ik probeer er maar van te genieten! Wel superveel honger de hele tijd.
13 dagen geleden
Hee,
Ik ben inmiddels ook 5+6 dagen. Dit is mijn 2 de zwangerschap en tot nu toe heb ik ook helemaal geen misselijkheid.. raar bij de eerste was ik al gelijk misselijk . Soms twijfel ik hierdoor ofdat ik wel echt in verwachting ben😂. Tot nu toe alleen gevoelige borsten.
12 dagen geleden
Ik heb dit ook niet, in mijn vorige zwangerschap ook niet gehad. Toen had ik het juist in de avond, vooral als ik een drukke dag had. Merk dat dat nu ook weer begint te komen (ben ongeveer 6+3)
12 dagen geleden
Reactie op HelderdenkendeMagnolia857124
Hee,
Ik ben inmiddels ook 5+6 dagen. Dit is mijn 2 de zwangerschap en tot n ...
Dat heb ik dus precies hetzelfde! Bijna 6 weken zwanger en eigenlijk alleen gevoelige borsten... ook ik twijfel of ik wel zwanger ben 😂🙈
12 dagen geleden
Ik ben 5+5 en ook geen last van misselijkheid! Alleen gevoelige borsten. Eerst maakte ik me er druk om maar nu een beetje losgelaten. Benieuwd of de misselijkheid nog gaat komen..
4 dagen geleden
Nou we zijn 6 weken en 6 dagen en behoorlijk last van de misselijkheid. Het begint snachts al en in de ochtend alles eruit. Vervolgens de hele dag echt niet lekker...te vroeg gejuicht hihi