11 Reacties

20 dagen geleden

Is het toevallig de Kruidvat 2v5 testen? Want hier heb ik hetzelfde mee. Hoeveel weken gaf je wekenindicator aan?

20 dagen geleden

Reactie op Anno27

Is het toevallig de Kruidvat 2v5 testen? Want hier heb ik hetzelfde mee. Ho ...
De weken indicator zei 1-2 wkn en de goedkope testen zijn van premom die ook een app heeft

20 dagen geleden

Mijn kruidvat 2v5 doen ook vreemd, ja. Dus die niet per se geloven. Ik had 2 testen van kruidvat 2v5 gedaan met hetzelfde plasje. De ene was heeel duidelijk en de andere behoorlijk onduidelijk. Ben gelijk gestopt met die testen haha

20 dagen geleden

Reactie op Zoë_

De weken indicator zei 1-2 wkn en de goedkope testen zijn van premom die oo ...
Heb je een foto? Ik gebruik die testen ook

20 dagen geleden

Reactie op Beebstwee

Mijn kruidvat 2v5 doen ook vreemd, ja. Dus die niet per se geloven. Ik had ...
Hier ook. Beide zijn met dezelfde urine 😂

20 dagen geleden

Reactie op Anno27

Hier ook. Beide zijn met dezelfde urine 😂
Hier ook! Slechte testen vind ik

20 dagen geleden

Van action dag later en dik positief

20 dagen geleden

Deze ook gedaan met dezelfde urine als Kruidvat. Dus dan zie je het verschil. Deze knalde wel 😂

20 dagen geleden

Ik ga ook geen testen meer doen, ook al wil ik er nog 100 doen om zeker te zijn haha, net zoals bij de eerste maar mag van mezelf en van mn vriend niet meer 😂 ik wacht tot 2 december echo 💓

20 dagen geleden

Reactie op BMZM

Heb je een foto? Ik gebruik die testen ook
De bovenste is van 4-11 de 2e van 5-11 en de 2 ondersten van vanochtend beide van de eerste ochtend urine maar andere opvang

20 dagen geleden

Ik heb afgelopen vrijdag een eenmalige bloeding gehad. Sindsdien zijn mij testen ook gelijk gebleven. Ik verlies nu elke keer bij het plassen een druppel donkerbruin bloed. Clearblue geeft 1-2 weken aan. Ik zou nu volgens de telling 6 weken moeten zijn. Ik mag morgen komen voor een echo. Maar ze berijde mij er op voor dat het niet goed zou zijn. Dat gevoel heb ik ook.