Hello Ladies,
Ik maak mezelf wellicht onnodig gek. Toch heb ik de behoefte om even te schrijven.
Sinds mijn ovulatie (nu pas 2 wkn geleden) bloed ik dagelijks een beetje. Dus toen ik afgelopen maandag een goedkope positieve test in handen had direct een Cb weken indicator gekocht en die zei ook zwanger!
Maar omdat die goedkope test zo licht was maandag leek het mij leuk om door te testen en dat oplopende testen te zien over de dagen. Gisteren was er een iets duidelijkere lijn dan de dag ervoor. Maar vandaag dis de 3e testdag os de lijn weer minder gewordenen nu merk ik toch dat het enorm in mijn hoofd zit. Betekent dit misschien een aankomende miskraam of nouja volgens mij dan biochemische zwangerschap of moet ik gewoon niet zo vaak willen testen? Ik bloed nog steeds maar zoals de hele tijd een beetje.
Ik ben benieuwd wat jullie zeggen. Internet zegt wel niet dagelijks testenXD maar ik blijf nu in de stress zitten
Mijn kruidvat 2v5 doen ook vreemd, ja. Dus die niet per se geloven.
Ik had 2 testen van kruidvat 2v5 gedaan met hetzelfde plasje. De ene was heeel duidelijk en de andere behoorlijk onduidelijk. Ben gelijk gestopt met die testen haha
Ik ga ook geen testen meer doen, ook al wil ik er nog 100 doen om zeker te zijn haha, net zoals bij de eerste maar mag van mezelf en van mn vriend niet meer 😂 ik wacht tot 2 december echo 💓
Ik heb afgelopen vrijdag een eenmalige bloeding gehad. Sindsdien zijn mij testen ook gelijk gebleven. Ik verlies nu elke keer bij het plassen een druppel donkerbruin bloed.
Clearblue geeft 1-2 weken aan. Ik zou nu volgens de telling 6 weken moeten zijn.
Ik mag morgen komen voor een echo. Maar ze berijde mij er op voor dat het niet goed zou zijn. Dat gevoel heb ik ook.