29 Reacties

10 dagen geleden

Nee.. het is nog heel pril

10 dagen geleden

Heyy ik ben 6 weken ik voel nu pas misselijkheid duizeligheid beetje dus is echt normaal de ene voelt het later dan de andere

10 dagen geleden

Reactie op GenialeZwaan349918

Nee.. het is nog heel pril
Elke zwangerschap is anders. Eerste had ik alleen ochtendmisselijkheid en bij de tweede was ik tot 20 weken alleen maar misselijk. Lag om de haverklap in het ziekenhuis voor hydratatie

10 dagen geleden

Hier ook weinig symptomen (7+5) alleen in week 4 moe geweest. Gister echo gehad maar alles doet het hartstikke goed

10 dagen geleden

Ik heb ook ben 4w 2d enigste wat ik soms gevoelige borsten meer niet

10 dagen geleden

Hcg was gister 6621, verdubbeld heel goed eigenlijk maar toch een beetje bang 馃檭

10 dagen geleden

Reactie op Azra2020

Hcg was gister 6621, verdubbeld heel goed eigenlijk maar toch een beetje ba ...
Heb je laten bloedprikken kan gewoon laten doen of aanvragen bij huisarts

10 dagen geleden

Ik ben inmiddels 10+2 en heb ook geen symptomen. Begin nu alleen wat last te krijgen van bandenpijn. Echo zag er perfect uit met een mooi kloppend hartje. Ik snap dat je je zorgen maakt

10 dagen geleden

Ik heb ook nagenoeg geen symptomen, alleen gevoelige borsten. Vorige week was mijn hartslag in rust een aanzienlijk stuk hoger dan normaal, sinds een paar dagen zakt deze weer met een slag per minuut, per dag. Vind ik ook allemaal maar niks..

10 dagen geleden

Reactie op Pluk 17

Ik heb ook nagenoeg geen symptomen, alleen gevoelige borsten. Vorige week w ...
Ik vind het ook heel erg naar 馃槰 ik herken die hartslag ook nu je het zegt. Het is helaas afwachten.

10 dagen geleden

Reactie op KimberlyR91

Heb je laten bloedprikken kan gewoon laten doen of aanvragen bij huisarts
Gewoon via de huisarts gedaan.

10 dagen geleden

Ik ben 5+4 en ook amper klachten. Alleen wat gevoelige borsten. Fijn juist toch zo weinig klachten 馃榿

10 dagen geleden

Reactie op Azra2020

Ik vind het ook heel erg naar 馃槰 ik herken die hartslag ook nu je het zegt. ...
Helaas wel, haha. Nog minder dan een week voor ons gelukkig... hoewel het ook enger is hoe dichterbij de echo komt..

10 dagen geleden

Ik heb ook nergens last van! Nu 5 weken.

10 dagen geleden

Ik heb dit ook! 5+3 en ik word er zo zenuwachtig van馃ゲ

10 dagen geleden

Ik ook bijna niks vanaf week 5 dus heel spannend voor de echo die dinsdag gepland staat. Alleen wat moe..

9 dagen geleden

Ik heb dit ook. (5+3) ik vind het zo eng ik had eerst pijnlijke borsten en buikkrampen. Dat is weg sinds 2 dagen enige wat ik nog heb is dat ik buiten adem ben. Mijn HA zei dat het komt en gaat dus geen zorgen maken. Al snap ik je wel! Ik maak me ook druk

9 dagen geleden

Zo herkenbaar. Ik had afgelopen week echt meeeega honger en 茅cht wel dikke buik. Vandaag amper trek gehad en ook m'n buik is minder (wat logisch is als ik niet meer zo veel extra eet) maar vind het geen fijn idee. Maar weet ergens bij m'n heldere verstand dat het er allemaal bij hoort dus probeer het los te laten en te wachten op de echo. Geen buikpijn+bloedverlies is een goed teken, daar houd ik me maar aan vast

9 dagen geleden

Nu ongeveer 5 weken zwanger. Af en toe steekjes in mijn buik en wel regelmatig heftige menstuatie krampen. En ik kan de hele dag door wel eten. Verder niet meer moe of andere klachten.. Ben in ieder geval erg onzeker over alles merk ik

9 dagen geleden

Heel herkenbaar! Ik ben morgen 7 weken en heb de afgelopen weken duidelijk het eea gevoeld (krampen, steken oid). Daarnaast standaard om 21 u erg moe. Vandaag helemaal geen last van (dat ik moe ben). Das toch gek? Ik moet nog tot dinsdag wachten voor de allereerste echo. Kan niet wachten!!