11 Reacties

8 maanden geleden

Je kunt de Woezel en Pip luiers ook bij bol.com krijgen en volgens mij ook bij de ah. Of de Etos luiers het zelfde dat durf ik niet te zeggen.

8 maanden geleden

Volgens mij zijn ze hetzelfde , maar vernieuwd jasje en zonder plaatje van woezel en Pip?

8 maanden geleden

Ik heb ze zelf nog niet getest (heb nog een grote voorraad Woezel en Pip), maar volgens dit topic zijn de luiers wel degelijk anders. Hier staan ook al wat ervaringen van mensen die ze al getest hebben: https://community.24baby.nl/forum/mama-jij/vernieuwde-etos-luiers-7ym5PVJ?utm_source=24Baby&utm_medium=app

8 maanden geleden

Het zijn waarschijnlijk "vernieuwde" luiers van Etos huismerk, maar in essentie zouden ze de Woezel en Pip luiers moeten vervangen.

8 maanden geleden

Zijn zeker anders! Woezel en Pip was fijner, we hebben tussendoor weer kruitvat geprobeerd maar veel doorlekkers, dus nu toch maar de Etos

8 maanden geleden

Ze zijn inderdaad vernieuwd de etos luier. Is geen woezel en pip meer. Ik ben fan van de nieuwe etos luiers! Zit veel meer rek op :)

8 maanden geleden

Ik heb altijd woezel en pip luiers gehad en nu de nieuwe. Ze zijn zachter en rekken meer mee, maar mn kindje lekt echt veel vaker door nu. Ben er niet echt tevreden over. Erg jammer dat ze de luiers vervangen hebben…

8 maanden geleden

Inderdaad vervangen door een andere luier en ons bevallen ze goed! Zelfs wat beter dan de oude variant. Tip: schaf niet te veel aan direct, wij hebben Kruidvat, Pampers en Etos geprobeerd gedurende de tijd voor we op de Etos uitkwamen, luiers vallen soms net iets anders uit met de bouw van je kindje waardoor je ook even moet kijken wat bevalt qua doorlekken etc:)

7 maanden geleden

Bedoelen jullie dan deze? Die in de plaats is terug gekomen voor woezel en pip?

4 maanden geleden

Nieuwe luiers zijn echt vreselijk, mijn zoontje lekt alleen maar door ermee, ook een grotere maat geprobeerd maar zelfde probleem. Nieuwe luiers van AH daarentegen zijn echt fantastisch

4 maanden geleden

Wij halen luiers in Duitsland bij de dm wat een goede kwaliteit echt veel beter en goedkoper en als nood aan de man is bij de ah en dan beregoed luiers