11 Reacties
8 maanden geleden
Je kunt de Woezel en Pip luiers ook bij bol.com krijgen en volgens mij ook bij de ah. Of de Etos luiers het zelfde dat durf ik niet te zeggen.
8 maanden geleden
Volgens mij zijn ze hetzelfde , maar vernieuwd jasje en zonder plaatje van woezel en Pip?
8 maanden geleden
Ik heb ze zelf nog niet getest (heb nog een grote voorraad Woezel en Pip), maar volgens dit topic zijn de luiers wel degelijk anders. Hier staan ook al wat ervaringen van mensen die ze al getest hebben: https://community.24baby.nl/forum/mama-jij/vernieuwde-etos-luiers-7ym5PVJ?utm_source=24Baby&utm_medium=app
8 maanden geleden
Het zijn waarschijnlijk "vernieuwde" luiers van Etos huismerk, maar in essentie zouden ze de Woezel en Pip luiers moeten vervangen.
8 maanden geleden
Inderdaad vervangen door een andere luier en ons bevallen ze goed! Zelfs wat beter dan de oude variant. Tip: schaf niet te veel aan direct, wij hebben Kruidvat, Pampers en Etos geprobeerd gedurende de tijd voor we op de Etos uitkwamen, luiers vallen soms net iets anders uit met de bouw van je kindje waardoor je ook even moet kijken wat bevalt qua doorlekken etc:)