25 Reacties
16 dagen geleden
Hoi brusje, ik heb hetzelfde. Ben ook 5+5. Vorige zwangerschap kotsmisselijk, pijnlijke borsten en niet vooruit te branden, en nu voel ik me prima eigenlijk wat onzeker maakt. Ik krijg woensdag met 6+1 eerste echo. Heel spannend
16 dagen geleden
Reactie op mgvandenbrink
Hoi brusje, ik heb hetzelfde. Ben ook 5+5. Vorige zwangerschap kotsmisselij ...
Oh wel heel fijn om dan al een echo te hebben! Kan me wel voorstellen dat t spannend is. Ik heb m pas de 27e met dan 8weken, nog even wachten 🥹
16 dagen geleden
Reactie op Saffje
Ik heb ook nergens last, ben ook steeds angstig met gaat het wel goed. Ik m ...
Ik ook dan pas 🥹 hoever ben je nu?
16 dagen geleden
Ik heb t zelfde, maar denk dat het normaal is. Ik las ergens dat de klachten meestal vanaf week 6-7 pas komen. Dus nog maar even genieten
16 dagen geleden
Reactie op m.flse21
Ik voel me ook niet zwanger, ondanks de bandenpijn 🥹
Ik heb hetzelfde.. voel af en toe wat steken in mn buik, maar verder geen andere klachten en dus ook niet echt het gevoel dat ik zwanger ben. Ik ben nu 5+2
16 dagen geleden
Reactie op MAW178
Ik had tot gisterenmiddag nergens last van, alleen vermoeidheid. Voelde m ...
Oh jeetje. Hoe ver ben je?
16 dagen geleden
Reactie op Jori_
Voel me precies zo! Weinig klachten, soms wat krampjes en een onrustige bui ...
Wel leuk dat we precies tegelijk lopen 🥰 ik hoor ook vaak dat klachten beginnen vanaf week 6.. aan ene kant heerlijk dat je zo weinig voelt he aan andere kant denk je ben ik wel zwanger?!?
16 dagen geleden
Reactie op brusjevanmace
Wel leuk dat we precies tegelijk lopen 🥰 ik hoor ook vaak dat klachten beg ...
Haha ja wie weet verandert het komende week ineens😅 Had bij m'n eerste ook weinig klachten, vooral veel vermoeidheid in het eerste trimester. Maar wat je zegt, je twijfelt soms of je wel echt zwanger bent 😅