25 Reacties

16 dagen geleden

Hoi brusje, ik heb hetzelfde. Ben ook 5+5. Vorige zwangerschap kotsmisselijk, pijnlijke borsten en niet vooruit te branden, en nu voel ik me prima eigenlijk wat onzeker maakt. Ik krijg woensdag met 6+1 eerste echo. Heel spannend

16 dagen geleden

Reactie op mgvandenbrink

Hoi brusje, ik heb hetzelfde. Ben ook 5+5. Vorige zwangerschap kotsmisselij ...
Oh wel heel fijn om dan al een echo te hebben! Kan me wel voorstellen dat t spannend is. Ik heb m pas de 27e met dan 8weken, nog even wachten 🥹

16 dagen geleden

Ik heb ook nergens last, ben ook steeds angstig met gaat het wel goed. Ik mag pas bij 8 weken een echo laten maken …😩

16 dagen geleden

Reactie op Saffje

Ik heb ook nergens last, ben ook steeds angstig met gaat het wel goed. Ik m ...
Ik ook dan pas 🥹 hoever ben je nu?

16 dagen geleden

Reactie op brusjevanmace

Ik ook dan pas 🥹 hoever ben je nu?
Ik ben wel pas 4+5
Ik heb t zelfde, maar denk dat het normaal is. Ik las ergens dat de klachten meestal vanaf week 6-7 pas komen. Dus nog maar even genieten

16 dagen geleden

Hier inderdaad precies hetzelfde. Vorige zwangerschappen heel misselijk geweest vanaf week 5 en nu totaal niks. Met mijn miskraam was ik ook niet misselijk.. kan niet wachten tot de weken voorbij zijn.

16 dagen geleden

Ik heb ook nergens last van… ben nu 6+2. In de 4e en begin 5e week erg last van m’n borsten gehad, maar dat is nu ook wel iets minder geworden. Blijft altijd spannend 🤍

16 dagen geleden

Ik voel me ook niet zwanger, ondanks de bandenpijn 🥹

16 dagen geleden

Reactie op m.flse21

Ik voel me ook niet zwanger, ondanks de bandenpijn 🥹
Ik heb hetzelfde.. voel af en toe wat steken in mn buik, maar verder geen andere klachten en dus ook niet echt het gevoel dat ik zwanger ben. Ik ben nu 5+2

16 dagen geleden

Reactie op Ons wondertje💫

Ik heb hetzelfde.. voel af en toe wat steken in mn buik, maar verder geen a ...
Ja die steken, zoveel pijn 🥹 ik ben nu 4+6

16 dagen geleden

Herkenbaar ik heb hetzelfde. Maar vanochtend toch de 3+ bij CB. Dus het zal wel goed zitten? 😅

16 dagen geleden

Ik had tot gisterenmiddag nergens last van, alleen vermoeidheid. Voelde mij niet anders. En sinds gisteren misselijk en duizelig, kan niet normaal functioneren. Vorige zwangerschap ook geen symptomen gehad. Pff, hopelijk snel voorbij.

16 dagen geleden

Reactie op MAW178

Ik had tot gisterenmiddag nergens last van, alleen vermoeidheid. Voelde m ...
Oh jeetje. Hoe ver ben je?

16 dagen geleden

Heel herkenbaar. Ben nu 5+3 . Heb wel pijnlijke borsten en wat steken in mijn buik. Maar verder helemaal niets. Vorige zwangerschap was ik voor 5 weken al misselijk. Wordt er super onzeker van, volgende week pas eerste echo ivm eerdere miskramen. Dagen kruipen voorbij

16 dagen geleden

Bij mij andersom, de eerste heb ik geen enkele kwaal gehad (zoontje). En nu vergaat de wereld, man wat ben ik misselijk 24/7 en echt gewoon ziek ervan!

16 dagen geleden

Voel me precies zo! Weinig klachten, soms wat krampjes en een onrustige buik, maar that's it! Maak me daardoor wel zorgen of het goed zit.. Ben nu 5+5

16 dagen geleden

Reactie op Jori_

Voel me precies zo! Weinig klachten, soms wat krampjes en een onrustige bui ...
Wel leuk dat we precies tegelijk lopen 🥰 ik hoor ook vaak dat klachten beginnen vanaf week 6.. aan ene kant heerlijk dat je zo weinig voelt he aan andere kant denk je ben ik wel zwanger?!?

16 dagen geleden

Reactie op brusjevanmace

Oh jeetje. Hoe ver ben je?
6+2. Wat ik begrijp beginnen de meeste kwaaltjes dan. Maar zolang je ze niet hebt, heel blij mee zijn :D

16 dagen geleden

Reactie op brusjevanmace

Wel leuk dat we precies tegelijk lopen 🥰 ik hoor ook vaak dat klachten beg ...
Haha ja wie weet verandert het komende week ineens😅 Had bij m'n eerste ook weinig klachten, vooral veel vermoeidheid in het eerste trimester. Maar wat je zegt, je twijfelt soms of je wel echt zwanger bent 😅