74 Reacties

10 maanden geleden

De vader van mijn kindje is gewoon melk gaan halen dus geen opmerkingen meer gekregen sinds dien😂😅

10 maanden geleden

Ik voel wat jij voelt vind ik denk ik de meest irritante. En dat zegt ie dan vlak nadat ik mijn ziel en zaligheid heb uitgekotst op de wc 🥲

10 maanden geleden

Besef je wel dat er voor mij ook veel veranderd aan jouw lichaam? Straks ben ik mijn vriendin kwijt, besef ook even hoe zwaar dat voor mij is? En ja, dit is als grapje natuurlijk.

10 maanden geleden

En: Straks weet jij ook hoe het voelt om mannengriep te hebben 🥲

10 maanden geleden

Of ik tijdens mijn eerste ontbijt wat goedkoops wilt eten want dat spuug ik toch uit 😁

10 maanden geleden

Reactie op Secondchild

Of ik tijdens mijn eerste ontbijt wat goedkoops wilt eten want dat spuug ik ...
😱😂😂

10 maanden geleden

Die van mij zegt soms nog eens: Ja het kan zwaar zijn om zwanger te zijn. Maar voor de man is het net zo zwaar hoor. Wij moeten er mee omgaan🤦🏻‍♀️

10 maanden geleden

Dat ik deze keer stereotypisch zwanger ben😩

10 maanden geleden

Bij het passen van een carnavals outfit. Het kleed niet echt af sinds je een buikje hebt.. 😅

10 maanden geleden

Reactie op Tessa0510

De vader van mijn kindje is gewoon melk gaan halen dus geen opmerkingen mee ...
I want to laugh omdat je het zo leuk brengt maar het is niet grappig natuurlijk :( 😂😞

10 maanden geleden

“Ik ben buigend riet…” als hij iets voor mij doet waar hij het nut niet van in ziet of niet mee eens is.

10 maanden geleden

Ohhh! Ik heb een relatie met een peuter. (Heb nogal last van moodswings).

10 maanden geleden

Dat het maar goed is dat vrouwen zwanger worden en niet mannen. Mannen zouden allang opgegeven hebben 🤪

10 maanden geleden

Reactie op GeestigeCeder752594

Dat het maar goed is dat vrouwen zwanger worden en niet mannen. Mannen zoud ...
Als mannen zwanger konden worden dan hadden we zwangerschapsverlof vanaf het eerste trimester🤷🏻‍♀️😂

10 maanden geleden

Toen hij ziek was. "Wat moet ik nou 🤧 ?" ...Exactly my mind. 😭

10 maanden geleden

Ik had melk nodig van de winkel en mijn man ging naar de winkel en zei: 'ik ben ff melk halen'. Hahah wij lagen allebei in een deuk omdat het natuurlijk ook een andere betekenis kan hebben. Gelukkig kwam hij terug met melk!

10 maanden geleden

Reactie op himan

Als mannen zwanger konden worden dan hadden we zwangerschapsverlof vanaf he ...
😂

10 maanden geleden

Reactie op LevendigeKomeet251365

Die van mij zegt soms nog eens: Ja het kan zwaar zijn om zwanger te zijn. M ...
Nou dit dus

6 maanden geleden

Zojuist mijn partner, die moe is want hij moest er vroeg uit vanochtend "Als je nu gaat bevallen ga ik het heel zwaar krijgen" Die vond ik zo passend hier dat ik het topic toch maar weer even op moest zoeken

6 maanden geleden

Wij waren afgelopen vrijdag bij de gynaecoloog en ik ben zwanger van een twee eiige tweeling en zijn de inleiding gaan plannen. Ze vertelde dat eerst de vliezen van de eerste baby word gebroken en als de 2e baby goed ligt de 2e, toen kwam hij met zijn heldere blik … “hebben ze beide een aparte zak dan?” 😂 Of nu hij dus langere tijd bij de deur is ivm meer verlof “wat moet ik toch in hemels naam doen al die weken bij huis” Ja vriend geen idee misschien voor je kinderen zorgen ? Tis maar een idee 😂😂