45 Reacties

8 maanden geleden

Nu ben ik natuurlijk benieuwd welke kinderwagen je hebt😂

8 maanden geleden

- Wij hebben de hele baby uitzet voelt zo goed! (30 weken) Vanmorgen voelde ik de kleine meid heel goed De honden liggen lekker tegen mijn buik aan Vandaag naar de kermis oliebollen eten (maakt mij onwijs gelukkig die oliebollen)

Reactie op PrikkelendeBliksem093961

Ik ook 😂

8 maanden geleden

Oh wat leuk joh! Ik heb echt dagelijks klein geluk momentjes dus vind het super ze ergens te kunnen delen! Wij hebben gister de klamboe voor over het babybedje aangekregen en het is zoooooooo schattig, haar kamertje is bijna klaar en het begint allemaal zo echt te worden nu. Binnenkort slaapt er een babytje in ons huis 🥰

8 maanden geleden

Wat een leuk topic!! - Vannacht ook heel lekker geslapen zonder elke keer wakker te worden om te draaien. - gister voor het eerst gezien dat de baby iets van draaide in mijn buik. Was even een flinke golf aan beweging zichtbaar. - het heerlijke weer deze week!!

8 maanden geleden

Hier ook wat gelukjes: - Babykamer is af en echt een prachtige geweldige plek geworden waar ik zo enorm blij mee ben. - (Ik weet niet of dit positief of negatief is) maar we kunnen echt niet wachten🥳🥳🥳 - Babyuitzet is zo goed als compleet - Geboortekaartje is eigenlijk ook zo goed als af - De naam weten we en zijn we heel blij mee. We noemen hem nu al een tijdje zo en dat voelt ergens heel gek maar ook zo goed en zo leuk - Tot nu toe geen angst voor de bevalling, kom maar op!!!! - Man man man die kleertjes zijn toch echt wel heel schattig hoor🥰🥰 - Kinderwagen besteld en komt vandaag of morgen binnen, kan niet wachten!!! - Morgen suikertest, wat fijn dat we in een land wonen met zoveel mogelijkheden op het gebied van zorg en controle van je gezondheid tijdens de zwangerschap. - Die kleine voelen schoppen is echt zo bijzonder😍🥺 Ik kan zo nog wel even doorgaan🥰🥰

8 maanden geleden

Reactie op Mhartje

Wat een leuk topic!! - Vannacht ook heel lekker geslapen zonder elke keer ...
Goeie, het weer☀️☀️☀️☀️

8 maanden geleden

We zijn bij Van Asten geweest en hebben daar elke duowagen van minder dan €600 uitgeprobeerd. De Joie Signature Finiti was de ENIGE wagen waarvan we meteen begrepen hoe hij werkte, die fijn stuurt, relatief klein opklapt en opgeklapt op zichzelf staat. Ook is de duwstang laag genoeg voor mij (1.60m). Verder zitten er zoveel handigheidjes aan die andere wagens niet hadden, zoals hoe de flap van de ‘doorluchtgaten’ valt. Dit was echt de enige wagen waarbij we geen grammetje frustratie bij voelde.

8 maanden geleden

Hier ook wat gelukjes: - Babykamer is af en echt een prachtige geweldige pl ...
Omg ik ben helemaal vergeten dat we het geboortekaartje al kunnen uitzoeken!!!

8 maanden geleden

We zijn bij Van Asten geweest en hebben daar elke duowagen van minder dan € ...
Dit klinkt inderdaad echt alsof jullie de juiste keuze hebben gemaakt echt super fijn🥰

8 maanden geleden

Dit klinkt inderdaad echt alsof jullie de juiste keuze hebben gemaakt echt ...
Sorry ik zeg duowagen maar ik bedoel natuurlijk combiwagen 🤦🏻‍♀️ zwangerschapsbrein

8 maanden geleden

Ik moest vannacht niet plassen! Heb op een paar keer een paar minuten wakker gewoon de hele nacht doorgeslapen 🎂🥳

8 maanden geleden

Hier gaat het juist weer heel goed in het derde trimester :) - Ik krijg de laatste weken super lieve complimentjes over mijn buik - Slaap elke nacht door - de kleine is mega actief waardoor ik nu echt aan het genieten ben van de zwangerschap 🥰

8 maanden geleden

Ik heb gepoept!

8 maanden geleden

Reactie op martinevf

Ik heb gepoept!
Dit is de ultieme overwinning in het derde trimester

8 maanden geleden

- Zaterdag nog 1 dag werken en dan begint mijn vakantie en direct aansluitend verlof - Kleine is super actief en goed voelbaar - Morgen weer een echo! :) - Ondanks dat ik een risicozwangerschap met kans op vroeggeboorte heb doet meneer het tot nu toe echt perfect, elke dag extra in mijn buik is weer een kleine overwinning - Hebben alles in huis, alles is gewassen en ligt klaar, ik voel me helemaal voorbereid, geeft veel rust - Het is super mooi weer, word ik blij van :) - Het leven is gewoon goed zo, en wordt binnenkort nog veel mooier!

8 maanden geleden

- onze vakantie in Corfu zit er bijna weer op. We hebben het heerlijk gehad maar willen ook weer terug naar ons huisje. - over een week komt de bakfiets binnen. Daar zijn onze meiden enorm blij mee. - daarna nog 5 weken werken en heerlijk met verlof. -de weekenden zijn volgepland met leuke activiteiten met ons gezin en familie en vrienden. - we gaan deze week meteen een nieuwe vakantie boeken 🤭 Er komen heerlijke weken aan en ik kan niet wachten om onze kleine man te ontmoeten 🩵

8 maanden geleden

Na letterlijk maaaaaanden op zoek geweest te zijn naar een half buckle draagdoek vanaf newborn er eindelijk op vinted eentje, nieuw in doos (!), gevonden voor 10 euro (np 89 euro) Echt super blij nu 🥰

8 maanden geleden

Mijn baby is gezond en alweer bijna 32 weken... Hij is super actief en geeft ontzettend harde schoppen 💙

8 maanden geleden

- Vandaag 29 weken zwanger en ik ben zooooooooo blij dat we deze keer zo ver zijn gekomen - Ben eindelijk op vakantie en voel me helemaal zen - Vandaag naar Thaise zwangerschapsmassage = ontzettend veel zin in - Heel erg zin in de bevalling maar hopelijk duurt dat nog tot week 41 ofzo😬