18 Reacties
18 dagen geleden
Een uitspraak die je voor dit soort situaties, en überhaupt, het beste kan onthouden is; je doet het beste met de informatie die je hebt :)
Dat je nu gestopt bent is het beste wat je kan doen. En gefeliciteerd!
18 dagen geleden
Knap van je dat je gelijk gestopt bent! Geniet van je zwangerschap!
18 dagen geleden
Reactie op m.flse21
Dat is zeker waar, bij mn eerste ook een wijntje gedronken dag van te voren ...
Snap ik. Maar zo vroeg valt 't allemaal wel mee. Het is nog een klompje cellen en volgens mij komt daar nog niks bij van wat je eet en drinkt (of inademt 😂) vanaf nu gewoon niet meer doen haha
18 dagen geleden
Mijn moeder rookte een pakje sigaretten per dag tijdens haar zwangerschap van mij en ik ben er goed uitgekomen. Knap dat je gestopt bent. Ik weet hoe moeilijk dat is.
6 dagen geleden
Ik wordt echt zo gek.. ik ben nu week gestopt maar meeste delen van de dag heb ik zn drang om te roken en ik word het echt zo beu om me zo te voelen en snap niet waarom het niet stopt!!
Ik ben de heletijd bezig om afleiding te zoeken maar niks helpt soms denk ik pff ik ga gewoon roken om die druk eraf te halen ook al is het 1 hijsje maar ik voel me dan zooo schuldig dat ik dat wil doen dat ik het niet doe maar pff wanneer stopt dit gevoel want ik ga dit 9 maanden echt niet trekken…
5 dagen geleden
Ik mis mijn Vape ook heeeeel erg !! En bij stress momenten wil ik er ook aan trekken , maar voel mij dan ook schuldig en doe het gewoon niet ..
5 dagen geleden
Reactie op First mom
Ik wordt echt zo gek.. ik ben nu week gestopt maar meeste delen van de dag ...
Misschien moet je overwegen wat “schadelijker” is voor de baby, de stress van het niet roken, of een compromis van bv dagelijks 1 of 2 sigaretjes.
Iemand die ik ken is door de huisarts gewoon echt geadviseerd dat laatste te doen omdat het voor haar zóveel spanning gaf, en dat is ook niet goed voor de baby… eigenlijk kiezen tussen twee kwaden dus 🤗
5 dagen geleden
Reactie op Bysaa
Snap ik. Maar zo vroeg valt 't allemaal wel mee. Het is nog een klompje cel ...
Dat is waar. Maar alles wat je eet, drinkt, rookt etc beïnvloed wel de kwaliteit van je eitjes. Daarom is het altijd verstandig al te stoppen met alcohol, roken etc voordat je probeert zwanger te raken.
Maar ts, je bent nu gestopt toch? Dat is het belangrijkste! Hartstikke goed 👍🏻
4 dagen geleden
Reactie op Anoukgw
Misschien moet je overwegen wat “schadelijker” is voor de baby, de stress v ...
Ja ik weet het niet ik wil gewoon even roken om die stress eraf te hebben maar kan het dan weer niet doen omdat ik het echt erg vind maar dit heb ik de heeeele dag door die gedachte ik wordt er echt helemaal gek van