12 Reacties

één maand geleden

@Oemm🤍 Heb hetzelfde niet enorm pijn maar wel heel gevoelig. Zou heel goed kunnen dat dat het eerste symptoom kan zijn.

één maand geleden

Reactie op Mamaliefde12234

@Oemm🤍 Heb hetzelfde niet enorm pijn maar wel heel gevoelig. Zou heel goe ...
Laten we het hopennn😩

één maand geleden

Ik hoop het voor jullie allebei! Bij mij slaat de twijfel juist toe omdat ik hele gevoelige borsten had (en ook een positieve test, eerste keer dus ben best onzeker) en dat nu (week 4, 5 dagen) wat af begint te nemen.. Kan dat, zonder dat het betekent dat het misgaat?

één maand geleden

Reactie op Banaantje95

Ik hoop het voor jullie allebei! Bij mij slaat de twijfel juist toe omdat ...
Dat kan zeker

één maand geleden

Reactie op Banaantje95

Dat kan zeker !

één maand geleden

Dit was bij mijn beide zwangerschappen een van de eerste symptomen. Bij mijn dochter de reden dat ik ging testen en deze keer weer. Gisteren positief getest 🥰 Alsof je het heel koud hebt zeg maar, die pijn, alleen je hebt het niet koud haha

één maand geleden

Reactie op Banaantje95

Ja hoor, dat kan heel goed. Symptomen blijven bijna nooit de hele zwangerschap hetzelfde. Het komt en gaat en verschilt ook weer heel erg per trimester of aantal weken. Deze pijn had ik de vorige keer de eerste weken, daarna kwam de misselijkheid 🤢

één maand geleden

Reactie op Banaantje95

Hoi! Hier enorm veel herkenning in je verhaal. Nu 4+4 en ook hier afname van gevoelige borsten, geeft veel onzekerheid helaas!

één maand geleden

Ik kreeg op 9dpo enorme pijnlijke /gespannen borsten anders als bij menstruatie en heb 10 dpo een positieve zwangerschapstest gedaan. Bij mij was het inderdaad boobs don’t lie

één maand geleden

Reactie op Banaantje95

Ja! Bij mijn eerste zwangerschap wisselde de pijn in de borsten/tepels dagelijks 🤗

één maand geleden

Reactie op HH22

Ja! Bij mijn eerste zwangerschap wisselde de pijn in de borsten/tepels dage ...
Gister had ik meer pijn dan de dag ervoor, dus ik dacht oei wellicht geen symptoom maar bij jou wisselde het dus ook ?😃

één maand geleden

Reactie op Oemm🤍

Gister had ik meer pijn dan de dag ervoor, dus ik dacht oei wellicht geen s ...
Ja zeker. Het hoeft niet per se wat te betekenen. In mijn geval iig niet.