12 Reacties
8 maanden geleden
Hier altijd plastic gebruikt maar nu glas gekocht. Volgens mij is het niet zomaar glas wat kapot valt en het vraagt ff iets meer voorzichtigheid door het niet op de rand vd bank te zetten, maar voelt voor mij wel als een bewustere keuze!
8 maanden geleden
Ik ga gewoon weer voor plastic ook makkelijk als ze zelf de flas kunnen vasthouden
8 maanden geleden
Ik ga Hegen gebruiken, die zijn van ppsu. Dat combineert de voordelen van glas en plastic.
8 maanden geleden
Wij zijn bij de tweede ook overgegaan op glas. Ze zijn heel stevig, maar goed je moet ze niet op een stenen vloer laten vallen haha. Heb toch het idee, zeker met magnetron gebruik, dat ze zo minder plastic binnen krijgen.....
De flessen worden nu door een vriendin gebruikt en we krijgen ze binnenkort terug voor onze derde spruit.. dus ook duurzamer. Spenen kopen we wel weer nieuw.
8 maanden geleden
Omdat wij wat bewustere keuzes willen maken zullen wij ook voor glazen flessen gaan.
Plastic voelt voor ons niet oke meer.
8 maanden geleden
Ik heb er geen ervaring mee, maar mijn schoonzus is met haar derde ook overgegaan naar glas. Toen ik haar vroeg was ze echt zwaar overtuigd dat glas echt beter beviel, met name met opwarmen en schoonmaken!
8 maanden geleden
Hier nu ook op glas overgestapt. Plastic is niet zo heel goed ivm stofjes die het loslaat. Vooral als het warm is. En dus ook meer als je het in de vaatwasser doet. Dus ik ben nu heel blij met de glazen flesjes. Voelt echt beter bij van die kleintjes.
8 maanden geleden
Hier team glas (al 11 jaar)
Bij afwassen neemt het geen kleur op, je kunt ze echt goed heet steriliseren, mocht je dat willen, geeft geen deeltjes af ziet er altijd weer als nieuw uit super fijn. Wij hadden een bal van natuur rubber eromheen van hevea omdat we meer kinderen hebben en een ongeluk in een klein hoekje zit.