9 Reacties

één dag geleden

Waarom wil je de kerk niet beklimmen hahaha?

één dag geleden

Poehhh lastige zeg! Ik weet niet of je fitnesst ofzo? Dan kan je zeggen dat je de dag ervoor een niet zo handig geplande zware legday gehad hebt en veel spierpijn hebt? Of dat je een blessure hebt (enkel of knie ofzo)?

één dag geleden

Al snap ik dat het spannend is, kan je even met je vk overleggen of het wel of niet mag. Volgens mij ben je nl redelijk vrij in bewegen tot 12 weken omdat de baby dan nog achter het schaambot zit. Als excuus kan je uiteraard een blessure gebruiken. Dan moet je die wel een aantal dagen faken zou ik zeggen, om het overtuigend te laten zijn.

één dag geleden

In principe kan je de kerk prima beklimmen hoor, dat vormt geen risico voor je zwangerschap. Hier last van hoogtevrees, dus mij krijg je er sws niet in ;-)

één dag geleden

Zeggen dat je niet fit bent, ziek melden of iets?😅

één dag geleden

Zeg dat je arm uit de kom kan gaan door een oude val in het verleden en daardoor beter niet kan gaan klimmen.

één dag geleden

Vanwege je zwangerschap hoef je het klimmen niet te laten. Dus als je een andere geldige reden hebt (hoogtevrees, valangst of iets anders wat men bij jou vindt passen) kan je dat gewoon zeggen. Maar als je wíl klimmen, moet je dat gewoon doen. Vruchtje zit nog achter je schaambot dus kan eigenlijk ook niks mee gebeuren nog

één dag geleden

Reactie op Lara Smith

Waarom wil je de kerk niet beklimmen hahaha?
Omdat die trappen vaak zoooo stijl zijn. Zit waarschijnlijk allemaal in m'n hoofd maar vindt het een beetje eng. (+ op de eigen website vd kerk staat ook dat ze het afraden voor zwangere vrouwen)

één dag geleden

Reactie op Matsuii

Omdat die trappen vaak zoooo stijl zijn. Zit waarschijnlijk allemaal in m'n ...
Dat afraden geldt waarschijnlijk voor vrouwen die al wat verder zijn. Als je valt en op je buik valt, is voor jou nog geen probleem maar wel als de baby echt al boven schaambot zit