15 Reacties
2 dagen geleden
Nieuwe haren die groeien bevatten geen pigment - oftewel deze zijn grijs! Gun het tijd en ze krijgen weer kleur en worden langer :) positief nieuws dus en ik zou ze er zeker niet uittrekken!
2 dagen geleden
Reactie op OptimistischeFakkel741425
Nieuwe haren die groeien bevatten geen pigment - oftewel deze zijn grijs! G ...
Dit zou heel mooi zijn maar kan ik online zo niet terugvinden? 😁 Heb ook nog nooit eerder grijze haren van een paar centimeter gehad, maar toch al mijn hele leven nieuwe groeiende haren op mijn hoofd haha
2 dagen geleden
We zitten nu midden in de periode van die kleine babyhaartjes... ik heb krullen en vind die kleine haartjes echt KUT ze vliegen rechtop de lucht in van alle kanten het ziet er NIET uit😂😂 daarbij komt nog steeds die pp haaruitval waarbij per week 4 volle handen met haar kan weggooien. Ik haat het echt mijn nieuwe haartjes zijn teouwens ook grijs/wit
2 dagen geleden
Heb je al nieuwe haartjes?
Ik zit echt nog midden in die haaruitval en t is dikke drama. Elke douchebeurt handen vol. Vreselijk. Geen njriwe haar te bekennen hoor. . Ik neem de, grijs of niet
2 dagen geleden
Ik heb er naar mijn idee ook meer sinds mijn dochter geboren is 🫨 word bijna 29.
2 dagen geleden
Reactie op Fjt2025
We zitten nu midden in de periode van die kleine babyhaartjes... ik heb kru ...
Ja zo herkenbaar! Ook nog steeds best wat haaruitval, al neemt het nu wel langzaam af eindelijk. En tegelijk nieuwe korte (en dus deels grijze) haren. Er zitten wel ook nog blonde nieuwe haren tussen. Ben benieuwd wat het wordt haha
VRIEND
2 dagen geleden
Vreeeeselijk. Na de geboorte van m'n dochter(2021) werd ik echt een stuk grijzer. En nu 🥹🥹🥹🥹 ik lijk wel een oma👩🦳 hahaha.
En las dat iemand zei dat nieuwe haren grijs zijn en later kleur krijgen.. helaas 🫠🫡
2 dagen geleden
Reactie op Gezinvanvier078
Vreeeeselijk. Na de geboorte van m'n dochter(2021) werd ik echt een stuk g ...
Oh nee mag niet hooen dat ze bij grijs blijven... ik ben 25😱
Nog een ding wat we aan die mooie lieve wondertjes van ons over zullen houden dus😢 oh wat ben ik gek op onze kleine man en trots op wat mijn lichaam voor hem heeft doorstaan! Ik zou hem voor geen goud willen missen maar sjongejonge een man zijn. Zou toch ook wel verdomd fijn zijn🙈 geen striae, geen grijze haren, niet al die hormonen die je van hit naar her trekken, geen urineverlies, geen ongesteldheid, geen lekkende borsten, die kraamtranen (omg die waren echt de hel voor mij ik heb 3 weken alleen maar gehuild) en ga zo maar door😅 ik neem het allemaal maar voor lief en zodra ik in die oogjes van hem kijk als hij naar mij lacht ben ik alles alweer vergeten! Dan is alles het toch dubbel en dwars waard🙈
Maar goed ik zal wel overdrijven.... Mannen hebben dan weer andere vervelende dingen..... de mannengriep bijvoorbeeld? 😜
VRIEND
gisteren
Reactie op Fjt2025
Oh nee mag niet hooen dat ze bij grijs blijven... ik ben 25😱
Nog een din ...
Ja onderschat die mannengriep niet hoor!
Haha ja het is echt een aanslag, voor sommige, op het lichaam🫠🤣.
Ik heb nog kraammanden van m'n dochter denk ik, ben zo emotioneel gebleven hahaah.
Maar goed, we krijgen wel de meest onvoorwaardelijke liefde er voor terug! 🥰
VRIEND
gisteren
Reactie op Gezinvanvier078
Ja onderschat die mannengriep niet hoor!
Haha ja het is echt een aanslag ...
Kraamtranen* haha