382 Reacties
6 maanden geleden
Leuk! Ik krijg 2 juli een balonnetje (als dat nodig is) en 3 juli word ik ingeleid 🫶🏼
6 maanden geleden
Hoi! Hier ook een inleiding rond 37/38 weken (tussen 7 en 18 juli) door hoge bloeddruk en een verminderde werking van de placenta. De exacte datum hebben we nog niet, dat hangt ook een beetje af hoe de controles gaan.
Hebben jullie nog speciale voorbereidingen gedaan voor de inleiding?
6 maanden geleden
Hier op het moment bezig met de inleiding. Ik zou gisteren een afspraak hebben in het ziekenhuis voor de plaatsing van een ballonnetje. Maar bij inwendig onderzoek bleek dat het al aan het rommelen was. Mijn baarmoedermond was al zacht en ik had al wat ontsluiting. De ballon was hierdoor geen optie meer want die zou er gelijk weer uitvallen. Ik ben dus gelijk opgenomen gisteren en gestart met de misoprostol tabletjes. Ik heb er gisteren 4 op. Wat lichte krampen en bloedverlies gehad vannacht. Straks om 7:00 krijg ik weer een inwendig onderzoek om te kijken of de tabletjes genoeg hebben gedaan om mijn vliezen te kunnen breken. Wij hopen vandaag onze kleine meid te mogen verwelkomen🥰
Ik ben 38 weken zwanger en word ingeleid wegens slapeloosheid vanaf begin zwangerschap. En hierdoor ook hoge bloeddruk en eiwitten in de urine.
6 maanden geleden
Reactie op Anoniempje111
Ik heb gisteren te horen gekregen dat ik op 25 juni wordt ingeleid
Mooie datum! Die wilde ik eigenlijk ook haha maar zou dan nog met 37 weken en 6 dagen zijn en dat vonden ze te vroeg dus nu staat de datum op 30-06. Morgen controle bij de gynaecoloog om te kijken of ik al ontsluiting heb aan de hand daarvan weet ik of ik eerst een ballonnetje moet of niet
6 maanden geleden
Ik word ook ingeleid, gister te horen gekregen dat het tussen week 38-39 zou zijn. Dat is in de week van 7-7. Ik moet in het LUMC bevallen en dat is 40 minuten rijden. Mijn eerste bevalling kwam spontaan in week 37 en ze was er binnen 2,5 uur. Mijn inleiding komt doordat ik antistoffen heb (rhesus D) wij moeten dan ook een tijdje in het ziekenhuis blijven ivm bloedtransfusie bij de baby en zij zal minimaal een week onder de blauwe lampen liggen. Gelukkig mogen wij die tijd wel in het Ronald McDonald huis verblijven.
6 maanden geleden
Reactie op Kellycassandrax
Hier op het moment bezig met de inleiding. Ik zou gisteren een afspraak heb ...
Oh wat spannend, houdt je ons op de hoogte? Heeel veel succes, ik hoop dat vandaag de dag is voor de komst van jullie wondertje💗
6 maanden geleden
Nemen jullie een zwangerschapskussen mee voor te slapen… omdat het vaak wat langer duurt.. daarnaast moeten wij minimaal 24 uur blijven vanwege diabetes, en daarbij duurt een inleiding “meestal” 2/3 dagen. Dus ik ga uit van 4/5 dagen ziekenhuis.
Daarbij wil ik zelf mijn drinken meenemen… zou er een koelkastje zijn die je mag gebruiken ?met dit warme weer is een koud drankje wel lekker
6 maanden geleden
Ik word ingeleid omdat ik extreme bekken klachten heb vanaf het begin van de zwangerschap en inmiddels volledig op bed lig. 1 juli naar het ziekenhuis om te bespreken met de gynaecoloog,dan ben ik 36 weken.
Vorige zwangerschap met 39 weken ingeleid. Ik vond het toen erg prettig om de datum te weten in tegenstelling tot een natuurlijke bevalling
6 maanden geleden
Ik word ook ingeleid op 7-7 en een afspraak in t ziekenhuis de dag ervoor voor een ballonnetje. In verband met diabetes moeten wij sowieso minimaal 24 uur na de bevalling in het ziekenhuis blijven.
6 maanden geleden
Ik weet vrijdag hoogstwaarschijnlijk wanneer ik ingeleid ga worden. Dit kan volgende week al zijn of die week erop. Echt even spannend zo snel al 😅
6 maanden geleden
Hier ook een inleiding. In principe 30-06 ballonnetje en 1-7 starten met inleiding. Ben dan 39+2. Dus nog nog even geduld. Wel heel fijn om een datum te hebben om naartoe te leven.
6 maanden geleden
Ik hoor volgende week woensdag wanneer ik ingeleid ga worden. Hoop dat dat niet te laat is want mijn bekken zijn er echt klaar mee 😅