4 Reacties

22 dagen geleden

Leuk dat je dit topic opent, ik ben ook nog op zoek naar inspiratie! Hier alleen bedacht om het boekje 'Sep en de baby' voor te lezen, gezellig met zijn vieren in het grote bed en hen daarna te vertellen dat er in mama's buik ook een baby groeit. Ben ook op zoek naar meer/andere ideeën:)

22 dagen geleden

Idem herkenbaar! Ben ook al voorzichtig aan het nadenken. Zat zelf te denken aan een tshirt zodat ze het ook aan anderen kan uitleggen.

22 dagen geleden

Reactie op 54321Bird

Leuk dat je dit topic opent, ik ben ook nog op zoek naar inspiratie! Hier ...
Ja ik kwam via Google ook nog wat leuke dingen tegen: Gebakbordje of iets met op de 'bodem' mama heeft een baby in de buik. T-shirt voor zus en een romper Meenemen naar echo maar ik lees vooral dat kinderen dat nog niet begrijpen dus dat valt af. En shirt of iets met 'ik hou van mijn grote zus' erop (vond ik wel erg leuk mja waar op 🤷🏻‍♀️) Een boekje is denk ik ook erg leuk zeker omdat ze nu zelf kan lezen.

22 dagen geleden

Ons dochtertje is ook 7 en wordt ook grote zus ( Dan is ze 8jaar).. Wij willen het haar na de eerst echo vertellen evenals aan onze ouders etc Ik heb een rompertje gekocht met “ I love my big Sister” en sokjes + een bordje met daarop “ Hoeraa!! Ik wordt grote zus!.. Wij dachten elk kind houdt van cadeautjes uitpakken en hoe leuk is het dan als deze boodschap eruit komt😃 ( Begin juli uitgerekend als goed is)