27 Reacties
11 dagen geleden
Als wimpers en wenkbrauwen meedoen zou ik bij de huisarts laten bloedprikken, dat hoort zeker niet. In de zwangerschap houd je normaal je haren veel langer vast waardoor je dan juist een vollere bos hebt. Om dan na de bevalling al die haren alsnog in een paar weken te verliezen waardoor dan je haar ineens heel dun en futloos kan lijken.
11 dagen geleden
Door de zwangerschap vitamines zal je over 6 maanden veel haren erbij krijgen. Ik kreeg na mijn bevalling pas haar uitval, omdat ik stopte met de vitamines. Komt goed, het is tijdelijk. Wat voor vitamines slik je?
7 dagen geleden
Reactie op ActiverendeNachtegaal388969
Door de zwangerschap vitamines zal je over 6 maanden veel haren erbij krijg ...
Ik slik davitamon zwanger met foliumzuur en omega3 visolie, B12, biotine, ijzer en zink.
Dus in principe zou dat wel prima moeten zijn.. denk dat ik gewoon een pech gevalletje ben馃檲
7 dagen geleden
Reactie op kimnnl
Als wimpers en wenkbrauwen meedoen zou ik bij de huisarts laten bloedprikke ...
Als je googled op wimpers en wenkbrauwen tijdens zwangerschap zijn er helaas enorm veel vrouwen die hun wimpers verliezen.. het schijnt toch echt een hormonaal en veelvoorkomend ding te zijn. Ik krijg mega veel korte nieuwe wimperhaartjes ook, maar helaas valt ook alles uit馃様
9 uur geleden
Hier ook ineens. Heel de dag door haal ik hele plukken haar eruit, borstel zit vol en overal liggen losse haren. Begin me nu beetje zorgen te maken 馃槄
8 uur geleden
Reactie op Wildflowerr
Hier ook ineens. Heel de dag door haal ik hele plukken haar eruit, borstel ...
Ik krijg nu opeens allemaal mega veel korte nieuwe haartjes, maar de lange haren vallen nog steeds uit.. hormonen zijn echt rare dingen馃様