12 Reacties
8 maanden geleden
Jaaa, vk gaf aan dat ik het dan echt rustiger aan moet doen want harde buiken kunnen ook het risico op vroeggeboorte vergroten.... dus lekker gaan zitten/liggen dan!
8 maanden geleden
Reactie op Imke Nagtzaam
Jaaa, vk gaf aan dat ik het dan echt rustiger aan moet doen want harde buik ...
Hoe lang blijft een harde buik bij jou?
8 maanden geleden
Reactie op VrolijkeMaan957863
Hoe lang blijft een harde buik bij jou?
Ligt er heel erg aan als ik echt gelijk ga liggen dan is het binnen 45 min wel weggetrokken maar loop ik er langer mee door dan kan het echt wel lang aanhouden ookal ga ik zitten/liggen
8 maanden geleden
Wat voel je als je een ‘harde buik’ hebt? Wanneer is hier sprake van?
8 maanden geleden
Reactie op InspirerendeSmaragd487240
Wat voel je als je een ‘harde buik’ hebt? Wanneer is hier sprake van?
Mijn buik word hard. Ik krijg dan heftige menstruatie krampen bij mn onderbuik. De pijn voel ik echt opkomen en opgegeven moment moet ik echt liggen/zitten van de pijn. Net kwam het en ging en weg maar dan kwam het steeds terug. Ik wou net kort wandelen met m’n hondje. Toen ik voor de deur stond voelde ik het al opkomen, ik heb vandaag niks intensiefs gedaan.
8 maanden geleden
Idd goed jouw rust nemen dan!
Ik had laatst een harde buik op mijn werk doordat ik in een stressvolle situatie terecht was gekomen. Ben toen ook naar huis gestuurd door mijn leidinggevende: rust nemen. Ben nu ook niet meer betrokken bij die situatie, gelukkig.
Bij mij voelt een harde buik idd ook gespannen en hard. Je kunt hem minder makkelijk induwen zegmaar. Voelt ook alsof je een bal heel hard in je buik hebt gekregen (trefbal of voetbal vroeger?).
8 maanden geleden
Reactie op Imke Nagtzaam
Jaaa, vk gaf aan dat ik het dan echt rustiger aan moet doen want harde buik ...
Ik kreeg precies hetzelfde advies, heb zelfs ontsluiting erdoor gehad! Echt rust nemen, aan jezelf denken, en jouw kleine ❤️
8 maanden geleden
Ik had er 4 weken terug echt heel veel last van. Dat ik de pijn ook soort van moest weg zuchten... Gelukkig geen ontsluiting of iets. Maar moest van de verloskundige mijn lichaam resetten met echt paar dagen niks doen en zoveel mogelijk liggen. Toen is het gelukkig weer weggetrokken. Nu sinds afgelopen zondag weer veel last omdat ik iets teveel heb had gedaan met auto uitpakken na vakantie. Nog geen eens getild maar wat kleine dingetjes verplaatst na vakantie . Maandag ook nog veel last en gister dan weer zodat hele dag niks gedaan en dan zakt het weer. Moet ook echt gaan liggen als het opkomt. En nu ook helemaal gestopt met werken.