7 Reacties
5 dagen geleden
Reactie op fennnnnn
Ik heb in totaal 3 keer bloedgeprikt. Ik ben vandaag 5+3.
Op 5-11 was mijn ...
Heeft het een reden dat je 3 keer bloed heb laten prikken? Ik heb alleen de zwangerschapstest gedaan en verder geen bloed geprikt. Heeft dat nog een toegevoegde waarde? Ik ben ondertussen 6+4
5 dagen geleden
Reactie op Ons wondertje💫
Heeft het een reden dat je 3 keer bloed heb laten prikken? Ik heb alleen de ...
Eigenlijk meer uit zorgen, en zodat ik zekerheid heb, heb niet zo heel veel last van kwaaltjes en heb ooit een keer (toen ik 17 was) een mislukte medische abortus ondergaan en daardoor wou de gynaecoloog extra onderzoek
5 dagen geleden
Zelf ook 4 miskramen gehad dus snap je gevoel helemaal !! Vind het spannend dat ik nu voor de 5e keer zwanger ben en dit keer gaat het goed. HCG zelf zegt helaas weinig omdat het een moment opname is. Het enige waar je op moet letten is dat het elke 48/72 uur verdubbeld.
Sommige vrouwen maken laat HCG aan en sommige heel snel. Soms zegt een heel hoog HCG iets over 1ling of meerling. Betreffende de miskramen is het dus belangrijk dat het verdubbeld en niet verminderd.
Helaas is het wel zo dat het nu goed kan zijn en volgende week kan het fout gaan. Daarom is het een moment opname.
Jouw waardes zijn helemaal top omdat het zoveel vermeerderd is!! Het enige waar we aan vast kunnen houden is probeer te genieten, als her fout gaat houd je het toch niet tegen, dus geniet van elk moment ❤️❤️❤️ het komt echt allemaal goed ❤️❤️❤️
5 dagen geleden
Hier op 28/10 waarde 42en op 7/11 waarde 106 en op 12/11 waarde 548 afspraak heb geen bloedtest meer gedaan. Afspraak op 28/11 dan weten we meer. Zolang het instijgende lijn omhoog gaat is het ok. Weet zelf nog niet op hoeveel weken heb alleen maar een vermoeden. Elke zwangerschap is anders. Heb lichtjes verlies bij hoesten, niezen en als ik mij buk. Is wel vervelend en moest mij geen zorgen maken . Had met de gynaecoloog gebeld.
5 dagen geleden
Reactie op Esmee915
Zelf ook 4 miskramen gehad dus snap je gevoel helemaal !! Vind het spannend ...
Wat super lief je woorden 🥹 dat is ook zo. Alleen wil niet weer van die roze wolk donderen. Maar ga proberen mijzelf niet meer gek te maken en mijn gedachten te verzetten. 🫣
4 dagen geleden
Reactie op lizzerd88
Wat super lief je woorden 🥹 dat is ook zo. Alleen wil niet weer van die ro ...
Dat snap ik zeker maar al te goed !! Voor mij helpt het om leuke aspecten van de zorg te belichten. Voor mij werkt tiktok 🙈. Of online oriënteren op de leuke aankopen die ik wil gaan doen.
Het blijft lastig om positief te blijven maar probeer echt te genieten ondanks de donkergrijze wolk. Ik gun je alle geluk ❤️