5 Reacties

5 dagen geleden

Hoe ver was je met echo? Met vijf weken moet je wel een vruchtzakje zien. Met vier weken kan het dat je nog helemaal niks ziet.

5 dagen geleden

Reactie op Pippertje

Hoe ver was je met echo? Met vijf weken moet je wel een vruchtzakje zien. M ...
Ik ben vandaag 5+5. Dus dan hadden ze het gister idd moeten zien. En dat maakt alles zo onzeker😓

5 dagen geleden

Humm ja dat is wel apart. Ze zagen ook geen zwangerschaps ring? Zwart rondje zeg maar? Weet je ook heel zeker dat je 5.5 bent en niet minder ver bent? Dat maakt veel verschil namelijk. Wat een spanning zeg😥

5 dagen geleden

Dit is mijn echo met 5.2 alleen een zwangerschaps ring verder niks zichtbaar nog.

5 dagen geleden

Bij mij werd met een hcg van 1000 pas een zwangerschapsring zichtbaar op de echo. Ik heb ook ooit ergens gelezen dat dit dan pas het geval is. Ik heb ook deze spannende tijd meegemaakt en van de arts kreeg ik het stempel ZOL. Ik moest daarom geopereerd worden. Echter konden ze bij de operatie niks vinden en werd De Prik aangeboden. Ik heb gezegd dat ik eerst wilde dat hij nog een keer in de baarmoeder zou gaan kijken. En je raadt het al, het zat er toch. Is een miskraam geworden. Luister naar je gevoel en wacht totdat je het ziet (of echt dood gaat van de pijn…)