Haai allemaal,
Ik moet het even van mij afschrijven, 7 november een positieve test. Binnen 2 jaar hebben wij al 3 miskramen gekregen, dus ook deze keer ben je maar 5 seconden blij en daarna komt de onzekerheid.
Vorige week woensdag kreeg ik ineens een steek in mijn linker eierstok. Vanwege de eerdere miskramen worden wij nauw in de gaten gehouden, dus ook gelijk gebeld.
De volgende dag wilde ze mijn hcg hormoon prikken en een echo. Op de echo was nog niks te zien en de arts vertelde dat het twee dingen kon zijn, buitenbaarmoederlijk of een aankomende miskraam. Hcg hormoon was op dat moment 227.0. Zaterdag weer bloedprikken en een echo. De arts vertelde als het hcg hormoon was gezakt, een miskraam zou volgen. Op de echo was nog steeds niks te zien en mijn hcg was 262.0. Iets verhoogd maar niet genoeg. Ik bleef positief, omdat ik mij nog steeds zwanger voelde.
Gister weer naar het ziekenhuis, op de echo nog steeds niks te zien.......de vraag aan de arts hoe hoog moet het hcg hormoon nu zijn? Ze zei minimaal 400.0. Eenmaal thuis werd ik gebeld en het was zelfs meer als verdubbeld en 532.0. Ik vroeg ook of het vaker voorkomt dat je dan nog niks ziet op de echo. Ze zei ja dat komt vaker voor.....
Herkent iemand zich in dit verhaal, dit is zo slopend.
Heel verhaal, maar dank jullie wel voor het lezen en misschien geeft dit een hoop van jullie kracht.
Veel liefs,
Marcia.