5 Reacties

9 dagen geleden

Slapen 馃槄 Ik merk dat ik misselijker ben als ik slecht heb geslapen. Als ik dan in de middag nog even extra slaap, wordt de misselijkheid bij mij minder. Verder schijnt het te helpen om de hele dag door kleine beetjes te eten. Vooral crackers worden aangeraden.

9 dagen geleden

Ja het is bijna niet te doen soms. Ik heb er sinds eergisteren ook enorm veel last van. Probeer echt te blijven eten. Ookal zijn het maar een paar kleine hapjes per keer. Een lege maag maakt je nog veel misselijker en het is ook echt even aankijken wat je kan verdragen. Bij mij is dat nu brinta, fruit en gember thee (dat helpt ook tegen misselijkheid)en rijstwafels!

9 dagen geleden

Reactie op Badgreetje

Ja het is bijna niet te doen soms. Ik heb er sinds eergisteren ook enorm ve ...
jaaaa is zo pittig, ik dacht dat ik alleen ochtendmisselijkheid zou hebben. maar heb er nu al non stop last van, gelukkig kan ik wel eten maar de trek is er niet 馃槥

9 dagen geleden

Reactie op Mamsiemoesie

Slapen 馃槄 Ik merk dat ik misselijker ben als ik slecht heb geslapen. Als ik ...
ik slaap wel goed, en lig veel nu omdat ik geen energie heb om iets te doen. De misselijkheid neemt het over馃槱

9 dagen geleden

Heb precies hetzelfde, enorm misselijk. Gemberthee werkt een beetje, daarnaast wat crackers blijven eten. Merk ook dat ik enorm moe ben, denk ook omdat ik gewoon te weinig eet.