7 Reacties
5 maanden geleden
Stel je zou moeten tidjens je bevalling is dat alleen maar een goed teken! Even dat terzijde. Snap je echt compleet hoor maar toch. Op zo'n moment zal je waarschijnlijk meer bezig zijn met het kind er uit krijgen dan met of je wel of niet moet poepen.
Voor je obstipatie nu, wellicht zijn van die zakjes movicolon of macrogol wat. Dat scheelt misschien straks na de bevalling ook met de 1e keer naar het toilet moeten
5 maanden geleden
Ik heb Movicol bij de apotheek gehaald. Krijg je zonder voorschrift van je arts (Belgi毛) en mag je ook innemen als zwangere vrouw. Niet lekker, maar helpt enorm goed!
5 maanden geleden
Hier helpt idd zakjes macrogol (recept via telefoontje huisarts gekregen en toen gelijk opgehaald bij de apotheek) en door alle reuring in mijn buik moest ik bij de bevalling van de eerste in de uren voor het persen nog naar de wc, dus gewoon rustig in mijn eentje in de badkamer ;) duurt natuurlijk vaak zolang voordat je echt bij de persfase bent, dus komt helemaal goed!!
Kan ook zo zijn dat het morgen weer anders is en je stoelgang vanzelf alweer verbeterd.
5 maanden geleden
Geloof me, je vindt het nu nog erg maar zodra je in het zkh moet persen maakt het echt niks meer uit馃ぃ of nou ja.. zo was het bij mij. Ik wilde zo erg niet poepen waar mn man bij was, maar in the end wilde ik vooral mn kleine meid eruit hebben en maakten die keutels (yea ik poepte gewoon lekker meer dan 1x) niet meer uit馃槤 maar idd macrogol kan helpen, of dadels of lacto van roosvicee <3
5 maanden geleden
Ik was voor de bevalling al 5 dagen niet geweest en normaal voor alle andere bevalling leegde het altijd wel diaree sorry馃馃槀 deze bevalling opgewekt denk dat word nog wat nou helemaal niks duss duurde nog es 4 dagen voor dat er wat kwam.. het komt allemaal goed hoor 鉂わ笍
5 maanden geleden
Iedere ochtend een paar kiwi's eten op lege maag helpt goed!