2794 Reacties

vorig jaar

Iemand die een gokje durft te wagen? Deze echo is van precies 11 weken zwangerschap. De vk heeft er een duidelijke foto van de nub bij gedaan, zodat we zelf konden puzzelen haha. Ben benieuwd wat jullie denken! 🩵🩷

vorig jaar

Iemand enig idee? De vk zei dat ze (maar totaal nog niet betrouwbaar) dacht dat het weer een jongetje zou worden😊 Ben nu precies 11 weken.

vorig jaar

Reactie op Ilmawi10

Iemand die een gokje durft te wagen? Deze echo is van precies 11 weken zwan ...
Vooralsnog zou ik zeggen een meisje😊 maar eigenlijk is het nog te vroeg lees ik overal, beste vanaf 12 weken omdat de hoek nog kan veranderen. Ik heb ook uit nieuwsgierigheid mijn echo foto in deze chat gestuurd met 11 weken haha!

vorig jaar

Reactie op SBB13

Vooralsnog zou ik zeggen een meisje😊 maar eigenlijk is het nog te vroeg le ...
Haha ik weet het! Maar de nieuwsgierigheid won het 🤭 We hebben op 30 dec een pretecho geboekt, dus dan weten we het alweer iets zekerder. Al is dat met 13+ weken ook nog niet 100% betrouwbaar. Diezelfde dag hebben we eerder op de dag de 13 weken echo gepland staan. Dus zal dan weer vragen om een nub-foto. Ik ben heel benieuwd wat uiteindelijk de uitkomst gaat zijn, ook al hebben we geen voorkeur ❤️

vorig jaar

Reactie op SBB13

Iemand enig idee? De vk zei dat ze (maar totaal nog niet betrouwbaar) dacht ...
Ik ben hier zelf dus heel slecht in en zie het ook niet op de foto eerlijk gezegd 🫣 Kun je een rondje zetten waar de nub te zien is?

vorig jaar

Reactie op Ilmawi10

Ik zou gokken een jongetje!

vorig jaar

Reactie op Ilmawi10

Een meisje aan de hand van je nub!

vorig jaar

Reactie op Ilmawi10

Nub is dat witte streepje helemaal rechts. Ik vind de foto net niet duidelijk. De stand is namelijk meisje (maar zo staan ze tot 12 weken dus allemaal) maar het uiteinde lijkt wel iets weg te hebben van een jochie.

vorig jaar

Reactie op SBB13

Iemand enig idee? De vk zei dat ze (maar totaal nog niet betrouwbaar) dacht ...
Ik vind 'm te onduidelijk om af te lezen

vorig jaar

Reactie op Bysaa

Nub is dat witte streepje helemaal rechts. Ik vind de foto net niet duideli ...
Op mijn eigen foto zie ik het wel haha, maar op de foto van @SBB13 niet. Thanks voor je toelichting! Ik zal een update plaatsen als die er is :)

vorig jaar

Iemand die al een gokje durft te wagen? Ben nu 11+1. Is vroeg maar er gaat niet nog een echo komen voor de 20 weken echo 😅 -edit mod Eliza- foto weggehaald op verzoek van plaatser
Is de nub betrouwdbaar en kan het ook fout zijn?

vorig jaar

Reactie op RustgevendeCactus634124

Is de nub betrouwdbaar en kan het ook fout zijn?
Het is nooit 100% betrouwbaar. Maar hé tis wel betrouwbaarder dan de Chinees kalender of de ramzi theorie

Reactie op Bysaa

Het is nooit 100% betrouwbaar. Maar hé tis wel betrouwbaarder dan de Chinee ...
Het is zo moeilijk te geloven die theorie, want als de baby anders zou liggen dan verandert de houding of is het dom wat ik zeg..

vorig jaar

Reactie op RustgevendeCactus634124

Het is zo moeilijk te geloven die theorie, want als de baby anders zou ligg ...
Nee want de nub blijft in een bepaalde stand ten opzichte van de ruggengraat. Maar het zou natuurlijk iets kunnen afwijken ja

vorig jaar

Reactie op Vonnie86

Dit bericht is verwijderd
Ik zie er geen nub in. Wel zie ik je volledige naam, weet niet of je dat bekend wil hebben

vorig jaar

Reactie op Bysaa

Ik zie er geen nub in. Wel zie ik je volledige naam, weet niet of je dat be ...
Goed dat je het zegt, even aanpassen

vorig jaar

Opnieuw geplaatst, even naam weggehaald. Ik vroeg me dus af of dit nu de nub is.
Hoi hoi, ziet iemand hier toevallig de nub theorie? Ik kom er zelf niet uit

vorig jaar

Reactie op PrikkelendeDroom718382

Hoi hoi, ziet iemand hier toevallig de nub theorie? Ik kom er zelf niet uit ...
Dat bovenste witte streepje rechts is volgens mij de nub. Staat in meisjes-stand maar dit hebben ze tot 12 weken bijna allemaal. Zie dat je 11 weken bent, misschien ben je net te vroeg