621 Reacties
6 maanden geleden
Hier sinds zaterdag krampen, pijn en goed veel regelmatige harde buiken. Ik probeer veel te lopen en te bewegen maar het zetctelkens maar niet door🙄
6 maanden geleden
Ik ben 38+3 weken zwanger van mijn eerste. Heb de laatste dagen nergens last van gehad of iets wat aangeeft dat de bevalling eraan komt. Vannacht de hele nacht menstruatie achtige krampen gehad. En vannacht en een beetje slijm met licht rood ( roze ) bloed in m’n ondergoed gevonden. Heb gebeld met de verloskundige en die gaf aan dat het normaal is. Dat ik even moet even en paracetamol moet nemen tegen de krampen en goed moet rusten. Ik ben nu heel benieuwd hoe lang het gaat duren voor de bevalling doorzet. Is dit alleen het begin en kan het dagen duren of kan het nu ook heel snel gaan? Ik heb ook niet het idee dat de baby is ingehaald..
is m’n eerste zwangerschap dus alles is nieuw voor mij ☺️
6 maanden geleden
Reactie op Njoy1991
Ja hoop er dan maar niet teveel op idd 😁 bij de meerderheid word de 40 wek ...
Is wel mijn tweede maja we gaan het zien. Helaas is ze te klein door placente problemen. Mijn eerste dochter is met 2300 gram geboren en dit meisje wordt ook weer rond dat gewicht geschat. Echt balen maar alles om haar gezond op de wereld te krijgen
6 maanden geleden
Reactie op GrandiozeDuin408164
Ik ben 38+3 weken zwanger van mijn eerste. Heb de laatste dagen nergens las ...
Ja je denkt dan jaaaa het kan wel eens beginnen maar blijkbaar kan dit ook nog dagen zo door gaan. Wat een achtbaan he. We worden flink op de proef gesteld. Echt wachten tot die weeën om de 2 minuten komen die je weg moet puffen.
6 maanden geleden
Ik heb dit al bijna 2 weken... het wil niets zeggen helaas zeiden ze in het ziekenhuis
6 maanden geleden
Reactie op Linda2
Ja je denkt dan jaaaa het kan wel eens beginnen maar blijkbaar kan dit ook ...
Ja precies dat gevoel dat je eigenlijk niet weet wanneer het echt gaat beginnen. Ik hoop dat ze nog even in m’n buik blijft mijn moeder komt morgen en ik wil haar er heel graag bij hebben. Vind het allemaal zo spannend nu
6 maanden geleden
Ik ben nu 39+5 en heb dit ook al ruim twee weken elke nacht. Vaak kan ik er ook niet van slapen, maar zodra ik in slaap val en 's ochtends wakker word, is er weer niets gebeurd! Ik hoop voor je dat het voor woensdag start, maar ik zou er inderdaad niet vanuit gaan! Succes!😘
6 maanden geleden
Reactie op Linda2
Is wel mijn tweede maja we gaan het zien. Helaas is ze te klein door placen ...
Mijn dichter was ook klein door placenta problemen: zij is met 38+2 geboren, dus het kan prima!
Spontaan gestart (wel vrijwel alle natuurlijke dingen geprobeerd om de bevalling op gang te brengen, dus geen idee of daar iets van geholpen had ;) )
Mijn tweede is trouwens geboren met 41 weken en nu ben ik 40+6, dus mijn dochter ‘moest’ gewoon eerder geboren worden en kwam daardoor ook zelf :)
6 maanden geleden
Hier hetzelfde al een week. Ook maandag slijmprop weer verloren (ook al met 30 weken). Dit zegt volgens mij allemaal niks… Mijn uitgerekende datum is ook 17 juli ik hoop stiekem dat ze ergens volgende week komt! Fingers crossed!
6 maanden geleden
Hier rommelt het ook, gisteren opeens de slijmprop verloren...
Alles is er klaar voor, maar die kleine zit toch nog veel te lekker denk ik 😉
Bij mijn tweede ook langer last gehad van gerommel, voorweeën enz, dus zal nog wel even duren.
6 maanden geleden
Reactie op Rachelderuiter
Hier sinds zaterdag krampen, pijn en goed veel regelmatige harde buiken. Ik ...
Same! Zo moedeloos. Ik vertrouw gewoon de signalen van mijn eigen lichaam niet meer.
6 maanden geleden
🙋🏼♀️al meerdere keren de avond alles klaar lopen zetten zodat in de nacht alles zo klaar staat als het doorzet. Bij de eerste rommelde het in de middag en was ze er in de avond, dus nu iedere keer echt wel gespannen bij gerommel. Gelukkig is mn man vanaf nu thuis aan het werk (dat geeft mij wat rust) maar mijn ouders staan op de camping te wachten om eventueel onze dochter op te vangen als het zover is. Bij dit lichte gerommel wil ik ze niet direct waarschuwen en gaan zij er nog lekker op uit, maar geeft ook weer onrust. Van mij mag die voor de volgende hittegolf komen!