9 Reacties
13 uur geleden
Ik wil het liefst met 12 weken vertellen, maar dat voelt aan de ene kant nog zo ver.. dan zou dat ongeveer met oud en nieuw moeten. In principe wel een leuk en onverwacht moment.
Wij zijn het volgende van plan: bij mijn ouders is mijn vader jarig dus we gaan een taart laten maken waarop staat dat hij opa wordt 🫶🏼
Bij zijn ouders, gaat mijn partner een shirt aandoen waarop ‘ik word papa’ staat en zo gaat hij de woonkamer binnenkomen🤣🫶🏼
13 uur geleden
Ik ga het met kerst vertellen. Wel alleen aan naaste familie. Maar ik dacht aan een etiket voor op een fles wijn. Daarop staat dan mijn echo en de tekst baby on the way.
13 uur geleden
Aah heerlijk om het zo tijdens de feestdagen te kunnen vertellen! Dan zit de sfeer er in iedergeval al goed in ☺️
Ik heb kerstballen versierd met de tekst : coming soon, 2 voetjes en daar onder 2025. Die hebben we in een leuk doosje gedaan en gaan we volgende week aan de familie geven. Ik ben benieuwd wat ze van het geknutsel vinden!
11 uur geleden
Ons dochtertje is net 1 jaar geworden en we nemen onze beide ouders tegelijk mee uit lunchen als bedankje voor het wekelijkse oppassen. Dat was echt de perfecte smoes 😁 en tijdens het eten doen we haar dit slabbetje om.
Toen ik zwanger was van onze dochter hadden we onze hond een slab om gedaan met ‘jullie worden opa en oma’. Dus dit past wel in de traditie😆
10 uur geleden
Ik ben toevallig tegelijk zwanger met mijn schoonzus🥹 We wachten beiden op onze echo’s er zit namelijk maar 6 dagen tussen ons🙊 We zijn van plan om onze beide echo’s in een leuke doosje te doen en aan onze schoonouders te geven en dan aangeven of ze het verschil zien van de echo’s☺️ Hopend dat ze dan onze namer erop ziet staan en dan snapt dat ze verrast wordt met 2 kleinkinderen tegelijkertijd😜
4 uur geleden
Reactie op Ylz”🎀
Ik ben toevallig tegelijk zwanger met mijn schoonzus🥹 We wachten beiden op ...
Wow dit is echt bijzonder, hoe leuk is dit