5 Reacties

21 dagen geleden

Ik heb vernomen dat je deze beter niet meer kunt doen. Er zijn genoeg andere work outs. Ook kan de sportschool je helpen met een programma voor zwangere dames. Succes, hoop dat je het lang vol mag houden met sporten!

21 dagen geleden

Voor vragen over sporten tijdens de zwangerschap, verwijs ik iedereen altijd door naar de insta pagina van Sterkher. Zij heeft ook speciale trainingsprogramma voor als je zwanger bent.

21 dagen geleden

Maar om hier specifiek op te reageren: ik heb haar programma en daar zitten ook hip thrusts in. Volgens mij kan het geen kwaad, alleen als je buik groter wordt, kan het lastig zijn met de stang.

21 dagen geleden

Ik kan ook hip thrust gwn thuis doen zonder stang of beetje rennen op loopband squats etc denk dat dat geen kwaad kan🤷🏻‍♀️

20 dagen geleden

Toevallig kwam deze vraag laatst bij SterkHer op instagram voorbij. Tot 12 weken kun je gewoon met een stang hip thrust doen, omdat de baby dan nog achter je schaambot zit. Zij gaf aan dat het verder in de zwangerschap minder handig was, dat je de stang dan echt wat meer op op je benen moest laten leunen dan als je het wel wilde blijven doen. Maar er zijn natuurlijk veel andere mogelijkheden, zoals met dumbell(s) of een elastiek. Zoals hieronder ook aangegeven is de info die zij op instagram deelt echt een tip om te volgen. Zij deelt heel veel info over allerlei sport gerelateerde dingen voor tijdens en na de zwangerschap. Heb zowel haar zwangerschaps programma als het post nataal fit programma gevold met mn vorige zwangerschap en dat is ook echt een aanrader!