36 Reacties

10 dagen geleden

Ik hebb preciesss het zelfdee misselijk maar niet overgeven dat is zoo een vies gevoellll ik weet oprecht ook niet wat ik moet doen

10 dagen geleden

Heel herkenbaar, ik voel me ook echt raar. Komt ook niets uit me handen, wasje draaien en vaatwasser is al vermoeiend. Soms voel je je 10 minuten ok en dan komt die vlaag van misselijkheid weer. Ik ben benieuwd of dit aanhoudt tot 12 weken. Ben ook ruim 6 weken nu. Soms ook echt trek in eten en als het voor mij neus staat dan krijg ik het niet door mijn keel. 😕

10 dagen geleden

Zit in hetzelfde schuitje, weet echt niet hoe ik werk ga overleven… vooral dat misselijke gevoel de hele tijd. Ik probeer echt gewoon om de zoveel minuten een cracker te eten en gemberthee lijkt een beetje te helpen.

10 dagen geleden

Hier ook, zelfde schuitje

10 dagen geleden

Hier ook de misselijkheid begonnen. Elke keer wat eten lijkt wel iets te helpen, maar alleen als ik lig gaat het goed. Moet morgen werken, nog geen idee hoe ik dat ga doen

10 dagen geleden

Mij hielp het om verse gember thee te drinken en elke keer wat kleine hartige dingen te eten. Ik werd juist ook misselijk door het honger gevoel. Wat ik ook heel fijn vond tegen alle geuren..sjaal om met daarop wat etherische druppeltjes van pepermunt op te doen. Pepermunt helpt ook tegen misselijkheid. In een super markt bijv deed ik bij alle vieze geuren, mijn sjaal wat meer voor me neus en rook ik lekker pepermunt geur!!

10 dagen geleden

Ondanks dat alles tegenstaat moet je echt ieder 1,5 uur een klein beetje proberen te eten. Hartige dingen gaan er bij mij ook goed in. En ik kijk in de supermarkt echt waar ik op dat moment zin in heb, dan valt het steeds ook goed. Verder slik ik 2 pilletjes suprimal als het echt niet gaat. Dat is aangeraden door de verloskundige. Sterkte, het wordt echt beter!

10 dagen geleden

Reactie op Marlou.

Ondanks dat alles tegenstaat moet je echt ieder 1,5 uur een klein beetje pr ...
Waar kan je die pilletjes halen/krijgen?

10 dagen geleden

Reactie op MiniA

Waar kan je die pilletjes halen/krijgen?
Ik haal ze bij Kruitvat
Gelukkig ben ik zo te lezen niet de enige met deze misselijkheid. Pfoe het is echt een strijd om de dag door te komen. Die LU crackertjes zijn echt een lifesaver ben ik vandaag achtergekomen 😅

10 dagen geleden

Ik heb er ook veel last van.. überhaupt een beetje down deze dagen. Vervelend om jezelf niet meer te herkennen. Ook al die hormonen erbij. Ik probeer te luisteren naar wat men zegt: dat het beter gaat worden. Even doorzetten 😬

10 dagen geleden

Reactie op FlexibeleSterrenbeeld936437

Gelukkig ben ik zo te lezen niet de enige met deze misselijkheid. Pfoe het ...
Jup… heb ik ook ieder uur wat van gegeten! Beetje droog maar het vult wel genoeg 😅

7 dagen geleden

Reactie op Marlou.

Ik haal ze bij Kruitvat
En dan 1 pilletje per keer? Heb gister er 1 ingenomen maar merkte er niks van.

7 dagen geleden

Ja herkenbaar.. ook wat hieronder iemand zegt over alles is al zo vermoeiend, krijg niets uit mijn handen. Ik heb me ziek gemeld op het werk en merk wel dat er een enorme last van me is gevallen doordat die druk er niet meer zo is want die druk zorgde voor nog meer zorgen en stress. Ben nu 7+4 en al een dikke 2 weken last van. En steeds eten klopt maar crackers werken ook weer verstoppend en dan voel ik me weer slecht omdat ik niet goed naar de wc kan. Wat een ellende 😅. Ik heb wel omeprazol gekregen omdat ik erg veel last van maagzuur heb.

7 dagen geleden

Reactie op zwangerenzo

Zit in hetzelfde schuitje, weet echt niet hoe ik werk ga overleven… vooral ...
Precies hetzelfde! Hoe overleef ik werk 🥲 constant hoofdpijn en misselijk en extreem moe.. fijn om te lezen dat we niet alleen zijn

7 dagen geleden

Reactie op BriljanteVlucht420614

Ja herkenbaar.. ook wat hieronder iemand zegt over alles is al zo vermoeien ...
Precies dit! Hier ook 7 weken en dezelfde klachten. Alles is vermoeiend en helaas al ziek moeten melden omdat het niet meer ging van de hoofdpijn en misselijkheid. Zijn we dan helaas enorm zwanger? Ik vind het gewoon niet meer leuk of eigenlijk mis ik het oude leven van hiervoor.. gekke spijt gevoelens

7 dagen geleden

Reactie op AanlokkelijkeParel276253

Ik heb er ook veel last van.. überhaupt een beetje down deze dagen. Vervele ...
Herken je gevoel heel erg! Het is iedere dag een strijd en kijken hoe je je voelt. Zo gek dat ik tot nu toe eigenlijk niet blij ben, kan zijn…. Wil ook niets horen over baby’s alleen maar jezelf beter voelen zou al een zegen zijn 💕

7 dagen geleden

Hier ook, misselijk maar niet tot overgeven aan toe. Maar soms met een snelle beweging of iets van mijn zoontje of als ik wil spelen een hele heftig vlaag. Saaie moeder ook zo en val echt om de haverklap in slaap. Probeer nu echt op te letten met eten en echt steeds kleine beetjes te eten. Hoop dat dat gaat helpen

7 dagen geleden

Bij mij is het ook begonnen. 5+2 (denk ik). Vorige zwangerschap tot 16 weken geduurd, vreselijk. kleine hoop dat het deze zwangerschap anders zou zijn maar helaas.. vorige zwangerschap had ik emesafene van de huisarts gekregen, dat haalde de scherpe randjes er wel echt af. Voor nu steeds kleine beetje eten, ook vooral die crackertjes en moet zeggen met een dochter van 3.5 jaar om je heen is er wel afleiding haha. Maar met mijn werk vind ik het ook spannend. Twijfel of ik het alvast ga vertellen zodat ze er rekening mee kunnen houden.

7 dagen geleden

Reactie op Major

Precies dit! Hier ook 7 weken en dezelfde klachten. Alles is vermoeiend en ...
Ja ik voel me exact hetzelfde! Geen spijt maar had ik er maar niet aan begonnen ofzo. Klinkt heftig en natuurlijk is dit een wens maar ik voel me zo ellendig de hele dag door.