36 Reacties
7 dagen geleden
Reactie op Marlou.
1 pilletje werkt bij mij ook niet. Neem er twee. En vooral kleine beetjes b ...
Je kunt ook emafaseme vragen aan de huisarts. Nadeel is dat je de eerste week geen auto mag rijden. Tijdens m'n vorige zwangerschap vond ik ze top. Nu nog niet misselijk. Had bij m'n vorige zwangerschap ook een zak noten in m'n tas zitten, zodat ik altijd snel een handje kon eten.
6 dagen geleden
Reactie op Major
Precies dit! Hier ook 7 weken en dezelfde klachten. Alles is vermoeiend en ...
Heel herkenbaar net als een aantal andere hier. Hier ook spijt gevoel wil graag dat de misselijkheid stopt en dat ik mij goed voel. Ik weet dat het voor een goed doel is.. maar het is moeilijk.
6 dagen geleden
Reactie op Major
Precies dit! Hier ook 7 weken en dezelfde klachten. Alles is vermoeiend en ...
Dit herken ik eerlijk gezegd ook. Ik wilde het heel graag, daar niet van, maar op dit moment is het lastig dat gevoel weer terug te krijgen.
Merk wel dat het me helpt meer mensen te vertellen over de zwangerschap. Beetje stressontlading etc.
6 dagen geleden
Reactie op AanlokkelijkeParel276253
Dit herken ik eerlijk gezegd ook. Ik wilde het heel graag, daar niet van, m ...
Ja dat helpt mij inderdaad ook, door het te vertellen. Valt dan toch een beetje een last van je en je kunt dan alleen maar begrip krijgen
6 dagen geleden
Ik kreeg van de huisarts metoclopramide ace 10 mg voorgeschreven. Niet meer 7x per dag overgeven! Wel nog misselijk, maar te overzien. Buiten dat ontzettend moe😴
6 dagen geleden
Heel herkenbaar. Ik ben kotsmisselijk. Ik weet ook niet goed hoe ik werk moet gaan doorkomen als dit nu al zo heftig is
6 dagen geleden
Reactie op BewonderenswaardigePaddestoel450684
Heel herkenbaar. Ik ben kotsmisselijk. Ik weet ook niet goed hoe ik werk mo ...
Ik heb het daarom vrij vroeg al verteld aan mijn directe collega’s. Zij zijn heel begripvol en als het niet gaat, blijf ik gewoon thuis. Zij snappen dat het vervelend is en dat je soms gewoon niet kan werken
5 dagen geleden
Reactie op MiniA
Nee ik geef niet over maar wel de hele dag door maagpijn en mega misselijk. ...
Dit heb ik ook.. constant maagpijn, buikpijn en daardoor een ellendig gevoel. Het helpt wel om me rustig te houden dus ik lig echt de hele dag op de bank. Zodra ik wat doe krijg ik weer last. Voelt beetje alsof mijn maag zweeft in mijn buik. Thee valt me ook slecht. Hoef ook niet te spugen tot nu toe.
5 dagen geleden
Reactie op BriljanteVlucht420614
Dit heb ik ook.. constant maagpijn, buikpijn en daardoor een ellendig gevoe ...
Ja ik heb precies het zelfde. Als ik rustig en bed lig of op de bank dan is het te doen, maar m’n huis en was moet ook wel weer keer gedaan worden en eten koken is ook echt drama. Als ik dit nog 2 maanden zo moet hebben word ik echt gek!
5 dagen geleden
Reactie op MiniA
Ja ik heb precies het zelfde. Als ik rustig en bed lig of op de bank dan is ...
Boh eens meid! Mijn moeder komt nu de strijk doen en we gaan starten met een poetsvrouw. Het koken probeer ik wel maar 5 minuten staan is zowat de max en dan heb ik al weer zo een buikpijn