43 Reacties

gisteren

M’n zoontje kreeg pas tanden bij 15 maand! Is nu 17 maanden en heeft nu binnen 2 maanden 4 kiezen, 4 onder tanden, en 2 boven tandjes! Hele andere volgorde ook als wat op internaat staat 😋

gisteren

Zo toevallig, wilde zo’n topic vandaag starten! Ik was ook wel benieuwd 6,5 maand en heeft 2 tandjes onder en de 2 tandjes boven komen nu ook door 🤯

gisteren

Onze dochter nu ook 7 maanden, en heeft nu 2 witte puntjes onder, moeten nog helemaal doorkomen
Over 11 dagen 7 mnd maar nog 0 tandjes. Ook niet in aantocht. Mijn andere 3 kinderen waren ook vrij laat daarmee

Reactie op angelabels

M’n zoontje kreeg pas tanden bij 15 maand! Is nu 17 maanden en heeft nu bi ...
Omg hahah vijftien maand? En jij maar elke week denken wanneer komen die tandjes 🤣. Had hij wel jeuk enzo dan? En had je daar nog wat van gemerkt qua voeding? Dat je veel later met echt vast voeding kon starten? Wel heerlijk dat hij het in 2 maanden heeft ingehaald hahaha ben je er ook bijna in 1x vanaf!

gisteren

8 maanden nu, hij kreeg zijn 2 onderste bij 3,5 maand toen zaten ze al echt door en hij is nu al een week bezig met ik denk de 2 bovenste hoektanden

gisteren

Reactie op GlimlachendeVuurwerk937512

Dit bericht is verwijderd
Hahaha ja nou vanaf 10 maanden dacht ik word wel tijd 😂🤣maar mocht toen nog even wachten! Ik moet zeggen heb helemaal niets gemerkt, hij zat vanaf 4 maanden al veel te bijten op alles en te kwijlen maar dat hoort gewoon bij de ontwikkeling. ik keek de dag er voor of hij tandjes had en zag niets en een dag later zag ik ineens 1 puntje😊 kwa eten was hier wel een ding, z’n tongriem zat te strak waardoor hij geen stukjes kon eten. Toen zn tongriem geknipt was kon hij echt alles goed eten wat een ander kindje van z’n leeftijd ook at. ( denk aan crosaintje, ontbijtkoek, korsten, koekjes, kroketten zelfs ) hij at zelfs beter harde dingen dan z’n vriendje die al 10 tandjes had toen. Tandjes zegt echt niets over het kunnen kauwen 😋
Bijna 7 maand en zn bovenste tandje is er bijna door 🤩

Reactie op HelderdenkendeVuurvogel378337

Bijna 7 maand en zn bovenste tandje is er bijna door 🤩
Huh! Dus toch wel een andere volgorde! Mijn meisje lijkt soms ook boven jeuk te hebben en dan denk ik, onder “moet” toch eerst doorkomen?

gisteren

Reactie op GlimlachendeVuurwerk937512

Huh! Dus toch wel een andere volgorde! Mijn meisje lijkt soms ook boven jeu ...
M’n kindje had ook eerst kiezen, toen ondertandjes toen boven hahaha

gisteren

7,5 maanden en onder 1 door en tweede bijna!

gisteren

Hier met 6.5 maand 4 onder, 2 boven door en 2 die boven bijna door zijn🥲 (maar eten, ho maar)

gisteren

Mijn dochter was gisteren 7 maanden, maar zie en merk nog niks

gisteren

Met 4,5 maand al 2 onder tanden

gisteren

7.5 maanden en 0 tanden. Hij heeft al vaker last gehad van zijn tandvlees maar ik zie nog niets 😬 niet heel verrast want mijn dochter had tot 14 maanden helemaal geen tanden maar daarna binnen 3 weken 4-5 volgens mij.
Bijna 7 maanden ( 13 juli) en 6 tanden!

gisteren

Nu bijna 7 maanden en haar 3e tandje is net door, de eerste twee had ze met 4.5 maand ongeveer
Morgen 7 maand en 5 tanden

gisteren

7 maanden en nog geen tandjes. Al maaaaanden heftig kwijlen en bijtring over tandvlees ‘ schuren ‘ maar zie nog niks. Voor mij heeft t ook geen haast , geef bv dus liever iets later haha🤣

gisteren

7 maanden en 1 tandje is er bijna door