6 Reacties

4 maanden geleden

Wij zette alleen de wekker om de 3/4 uur in de kraamweek. Daarna hoefde dit niet meer. Wij geven rond 23/00:00 meestal het laatste flesje en hij meld zichzelf rond 3/4 uur. In principe hoef je, is ons verteld geen wekker te zetten snachts na de eerste week, als ze honger hebben melden ze zichzelf echt wel! Ik zet mijn wekker rond 7:30 en als hij snachts komt ‘bijv 3:00’ vanaf dan 4 uur rekenen dus dan verzet ik mijn wekker naar 7:00. En stel hij komt niet gewoon 7:30 :)

4 maanden geleden

Geef je kustvoeding?

4 maanden geleden

Reactie op VrolijkeMaan957863

Geef je kustvoeding?
Ja

4 maanden geleden

Ik laat er max 1 blok van 6 uur tussen en daarna 4

4 maanden geleden

Ik vind dit ook lastig maar doe het altijd op verzoek. Het maximale wat mijn dochter heeft gehaald is 5,5 uur tussen twee voedingen. Is het een keer langer is dat denk ik geen ramp en meld zij zich inderdaad vanzelf. Wij geven haar voor haar avondslaap wel iets meer voeding dan overdag, namelijk 100 ipv 80 ml.

4 maanden geleden

Wij hoeven er in de nacht geen wekker voor te zetten. Als hij doorslaapt is dat prima en San laat hij zich inderdaad horen als hij honger heeft. Maar dit komt ook omdat hij zo goed boven het gemiddelde van gefeliciteerd Gewicht zit. M'n kraamverzorgster legde uit dat als je een kleine heb die niet zoveel aan komt je dan langer de nachten eruit moet omdat de kleine anders te moe is om te drinken.