107 Reacties

2 maanden geleden

0x. Dochter is 12 weken

2 maanden geleden

Mijn cyclus is juist korter. Maar je lichaam moet wel weer op gang komen he!

2 maanden geleden

Gebruiken jullie wel anticonceptie wij aleen een condoom om dat we in de toekomt graag een tweede kindje willen en ik pcos heb en zwanger ben geraakt met letrozol

2 maanden geleden

2x maar beide keren heel kort en minder heftig. Mijn kleintje is nu 13 weekjes. Geef je borstvoeding? Dan is het heel normaal dat je ongesteldheid uit kan blijven of anders gaat dan je gewend bent van voor je zwangerschap 😊

2 maanden geleden

Nog niet, bijna 3 maand!

2 maanden geleden

Reactie op MaanZonnetje

2x maar beide keren heel kort en minder heftig. Mijn kleintje is nu 13 week ...
Nee geef geen borstvoeding had het dan wel wat normaler moeten worden

2 maanden geleden

Zoontje 15 weken en al 3x

2 maanden geleden

dochter is nu bijna 10 weken en nu net voor de teeede keer

2 maanden geleden

Reactie op Lara willems

Zoontje 15 weken en al 3x
Oh dat is wel netjes

2 maanden geleden

Dochter 11 weken 1e keer

2 maanden geleden

Reactie op Wens 1998

Nee geef geen borstvoeding had het dan wel wat normaler moeten worden
Het zou ook kunnen zijn dat je menstruatie wordt geremd door je hormonen, of door stress. Als je twijfelt kan je altijd even langs de huisarts, die je dan een verwijzing kan geven zodat er uitgezocht kan worden waar het aan ligt en je leert hoe je je hormoonstelsel weer op rit krijgt 😁

2 maanden geleden

Nog niet en mijn dochter is 12 weken! Ik dacht dat ik ongesteld was geworden 6 weken na de bevalling maar dat was denk ik toch een nabloeding.

2 maanden geleden

Zoontje is bijna 14 weken oud ik ben nog maar 1 keer ongesteld geweest ongeveer 5 weken geleden

2 maanden geleden

Zoontje is 16 weken en ik ben 1 keer ongesteld geweest

2 maanden geleden

Na 8 weken werdt ik weer ongesteld…nou echt drama🙄 daarna gelijk weer aan de pil gegaan👌🏻 Dochter is 14 weken vandaag

2 maanden geleden

0 x 3 maand oud wel borstvoeding

2 maanden geleden

0x, baby is bijna 3 maanden oud

2 maanden geleden

1x 6 weken na de bevalling. Menstruatie was precies zoals voor de zwangerschap dus dan oké mn lichaam kan het nog. Maar Ik ben nu 13 dagen “overtijd” Baal dat het niet meer regelmatig is zoals voorheen 🥲 ik geef fulltime bv - ik gebruik zelf geen anticonceptie (wel condoom)

2 maanden geleden

0x, baby is 14 weken oud. Wel borstvoeding

2 maanden geleden

1x zoontje 13 weekjes. Wel bijna 2 week lang ongesteld geweest😶