Hoi hoi even een vraagje ik heb nu een kleine man van 11 weken ben met 7 weken een keer ongesteld geweest maar het duurt nu al weer 35 dagen volgens de 2 apps ben ik overtijd hoe gaat dat bij jullie
Had gisteren wel last van opvliegers dan heet dan koud heb veel afscheiding maar verder nog geen tekenen dat ik ongesteld moet gaan worden?
Gebruiken jullie wel anticonceptie wij aleen een condoom om dat we in de toekomt graag een tweede kindje willen en ik pcos heb en zwanger ben geraakt met letrozol
2x maar beide keren heel kort en minder heftig. Mijn kleintje is nu 13 weekjes. Geef je borstvoeding? Dan is het heel normaal dat je ongesteldheid uit kan blijven of anders gaat dan je gewend bent van voor je zwangerschap 😊
Nee geef geen borstvoeding had het dan wel wat normaler moeten worden
Het zou ook kunnen zijn dat je menstruatie wordt geremd door je hormonen, of door stress. Als je twijfelt kan je altijd even langs de huisarts, die je dan een verwijzing kan geven zodat er uitgezocht kan worden waar het aan ligt en je leert hoe je je hormoonstelsel weer op rit krijgt 😁
1x 6 weken na de bevalling. Menstruatie was precies zoals voor de zwangerschap dus dan oké mn lichaam kan het nog. Maar Ik ben nu 13 dagen “overtijd”
Baal dat het niet meer regelmatig is zoals voorheen 🥲 ik geef fulltime bv - ik gebruik zelf geen anticonceptie (wel condoom)