52 Reacties
茅茅n dag geleden
Tot nu toe 1 鈽猴笍鈽猴笍 van bijna 2 jaar dus gaan iets meer dan 2,5 jaar schelen 鈽猴笍鈽猴笍
茅茅n dag geleden
Reactie op KittyNootje
Tot nu toe 1 鈽猴笍鈽猴笍 van bijna 2 jaar dus gaan iets meer dan 2,5 jaar schelen ...
Hier hetzelfde! Maart23 en straks juli25, vind t rete spannend! Maar kan niet wachten om die kleine als grote broer te zien. Hij is zo gek op andere baby鈥檚 en kindjes馃ス
茅茅n dag geleden
Reactie op Minie0303
Hier hetzelfde! Maart23 en straks juli25, vind t rete spannend! Maar kan ni ...
Jaaa dat dus mijne is van november 26 dus echt bijna 2 馃槄 en ik ben 2 juli uitgerekend. Mijn knulletje is zo super lief voor babies geeft ze altijd knuffeltjes en kusjes en vind ze mega interessant 鈽猴笍鈽猴笍
茅茅n dag geleden
Reactie op KittyNootje
Jaaa dat dus mijne is van november 26 dus echt bijna 2 馃槄 en ik ben 2 juli ...
Mijn dochter was in begin zeeeeer jaloers馃檲 ma er na ging het over na paar maand.
茅茅n dag geleden
Reactie op onbekendxx
Mijn dochter was in begin zeeeeer jaloers馃檲 ma er na ging het over na paar ...
Een kennis van mij gaat dat met haar dochter waarschijnlijk ook krijgen dat is een super jaloers prinsesje 馃ぃ馃ぃ
Maar in mijn omgeving met jongetjes is het echt allemaal heel relaxed 鈽猴笍鈽猴笍
茅茅n dag geleden
Reactie op KittyNootje
Jaaa dat dus mijne is van november 26 dus echt bijna 2 馃槄 en ik ben 2 juli ...
Mn dochter is 2j en 5 maand, mijn zoon is 1j 3 maand 馃檴 heel kort op elkAr en super leuk want ze groeien echt samen op en spelen leuk samen
茅茅n dag geleden
Reactie op KittyNootje
Een kennis van mij gaat dat met haar dochter waarschijnlijk ook krijgen dat ...
Mn zoontje is ook niet echt jaloers.
茅茅n dag geleden
Zwanger van nummer 4, kinderen zijn 6,3 en 2 en in juli een kleintje erbij hopelijk.
茅茅n dag geleden
Reactie op HelloNewBaby
Zwanger van nummer 4, kinderen zijn 6,3 en 2 en in juli een kleintje erbij ...
Leuk馃グ
茅茅n dag geleden
Reactie op Minie0303
Hier hetzelfde! Maart23 en straks juli25, vind t rete spannend! Maar kan ni ...
Wat leuk hier ook een zoontje van maart 23 en straks dus als het goed is een kindje van juli 25 :)
Lijkt me inderdaad ook zo leuk om hem straks als grote broer te zien, het is echt een lief jongetje dus dat komt vast goed :)
茅茅n dag geleden
Hier in verwachting van de derde.
De oudste is van 2020, en de middelste van 2022. De jongste zal in 2025 geboren worden.
茅茅n dag geleden
Hoe is het nu met 2 kids ? Mijn zoontje is volgende maand 1 en ik ben nu weer 2 maanden zwanger ik ben best bang 馃