62 Reacties

één dag geleden

Reactie op Celinelove123

Hoe is het nu met 2 kids ? Mijn zoontje is volgende maand 1 en ik ben nu we ...
Was in begin zeeeer pittig. Mijn zoontje was een huilbaby. Als hij in de nacht huilend wakker werd dan schrok mijn dochter mee wakker en dan had je 2 huilende babys😅 na 9 maand ging het veel gemakkelijker en was mn zoontje rustiger geworden. Nu zijn ze 14 maand en 2j 4 maand. Ze spelen leuk samen en groeien samen op🥰😍 mooier kan niet! Alle zwangerschappen waren gepland. Bewust kort op elkaar gedaan !

één dag geleden

Reactie op Whiittiej

Wij hebben een zoontje van net 1 jaar en nu de 2de waar ik op 22juli ben ui ...
Hier 3x zwanger en allemaal makkelijke zwangerschappen gehad 🥰😍 gelukkig. Nu einde nog zien🙈 maar bij beide waren ze heel makkelijk.

één dag geleden

Hier in verwachting van een tweede! Wij hebben al één zoontje van feb ‘23. :)

één dag geleden

Hier 1 kindje van augustus 2023. In juli 2025 uitgerekend van een tweeling dus ben heel benieuwd! 🤭🥰

één dag geleden

Dit wordt ons tweede kindje. Onze dochter is van april 2022. Zag de dag van de positieve test een filmpje langskomen van een meisje van ongeveer haar leeftijd wat een baby heel lief kusjes aan het geven was en i love you zeggen. Dat zie ik haar ook zo doen.

één dag geleden

Hier al 1 zoon van acht. Nu in verwachting van de 2e. We gaan het mijn zoontje morgen vertellen 🤭

één dag geleden

Zwanger van 3e kindje 🥰 Ik heb twee jongens van 4,5 en 2,5. Ik was bij beide zwangerschappen lang misselijk, dus daar zag ik nu wel tegenop. Ik ben nu pas 5+3, en nog niet misselijk gelukkig!! (Hoewel iets in mij ook zegt dat dat wel moet gaan komen, omdat het anders geen goed teken is 🙈)

één dag geleden

1 zoontje van 2.5 wou al eerder kindjes maar helaas 2 MK gehad. Nu 8 weken in verwachting 🤞

één dag geleden

Mooi om te lezen trouwens dat je zwangerschappen zo fijn zijn verlopen❤️

één dag geleden

Heb een dochter die net 1 is geworden en nu zwanger van ons 2 kindje 🥰

één dag geleden

Hier een zoontje die over een week 1 wordt, dus ook dicht op elkaar. Lijkt me zo leuk om ze samen te zien op groeien.

21 uur geleden

Reactie op charlotte111

Hier een zoontje die over een week 1 wordt, dus ook dicht op elkaar. Lijkt ...
Hoeveel gaan ze schelen?

21 uur geleden

Reactie op Joleintje

1 zoontje van 2.5 wou al eerder kindjes maar helaas 2 MK gehad. Nu 8 weken ...
Heel veel succes lieverd ♥️♥️

21 uur geleden

Reactie op Sunshineafterrain

Zwanger van 3e kindje 🥰 Ik heb twee jongens van 4,5 en 2,5. Ik was bij bei ...
Elk zwangerschap is anders lieverd. Hier 3e keer zwanger , ben altijd beetje misselijk geweest maar nooit tot neiging om over te geven! Heb bij mijn eerste 1x overgegeven en dat was het ! Mijn 2e ook maar 1x en nu mijn 3e 2x op 1dag en toen ook niets meer ! We zijn nu 8 weken verder en nog geen enkele keer moeten overgeven😊 heeft hellemaal niks met slecht tekens te maken. Hier 2 gezonde kinderen ! 😉

21 uur geleden

Reactie op yvett89

Dit wordt ons tweede kindje. Onze dochter is van april 2022. Zag de dag van ...
Mijn meizje was heeeel erg jaloers en gaf juist klappen en kopstoten 🤣 1x had ze zelfs op zijn gezicht gezeten wow ik schrok me ter pletter!!! Gelukkig nu is hij 14 maand en spelen ze echt samen en groeien samen op🥰 daar voor doe ik het . Leuk om te zien.

21 uur geleden

Reactie op Lisa2023!

Hier 1 kindje van augustus 2023. In juli 2025 uitgerekend van een tweeling ...
Waauw wat mooi! Een tweeling 😍 schrok je niet van het nieuws? Komt het door aanleg omdat je in de familie tweelingen hebt ?

21 uur geleden

Hier een zoontje van net 2 (oktober 22) en nu zwanger van de 2e (uitgerekend eind juli 2025)

18 uur geleden

3e kindje onderweg. Twee zoontjes van 4 en 2 jaar. 🥰

18 uur geleden

Reactie op Kim_1505

Hier een zoontje van net 2 (oktober 22) en nu zwanger van de 2e (uitgereken ...
Leuk! Hier precies hetzelfde 🥰

17 uur geleden

Reactie op onbekendxx

Waauw wat mooi! Een tweeling 😍 schrok je niet van het nieuws? Komt het doo ...
Het is heel bijzonder. Ben zeker geschrokken omdat het juist niet voorkomt in de familie… hadden dit ook helemaal niet verwacht.