11 Reacties

7 dagen geleden

Wanneer was de eerste dag van je vorige menstruatie en hoe lang duurt je cyclus normaal? Dan kan ik even met je meerekenen😊

7 dagen geleden

Hi, ik bereken het vanaf mijn eerste dag van laatste ongesteldheid, maar ben ook heel benieuwd of de verloskundige dit volgende week gaat bevestigen, wil er graag zeker van zijn.

7 dagen geleden

Reactie op SBB13

Wanneer was de eerste dag van je vorige menstruatie en hoe lang duurt je cy ...
29 september en meestal 35 dagen! Lief dankjewel

7 dagen geleden

Reactie op nnrkck

Ofja de laatste keer 35, de keer ervoor 30, de keer daarvoor 29 en de keren daarvoor zat ik nog aan de pil, dus 28 dagen meestal!

7 dagen geleden

Hey ☺️ Mijn eerste dag is 16 september geweest hierdoor zou ik nu 8+6 zijn. (23 juni uitgerekend) Maar door mijn cycluslengte 37 dagen ben ik 7+4 nu. (2 juli uitgerekend) Afgelopen vrijdag een echo gehad en echt een mooi 7 weken babytje gezien met een sterke hartslag.

7 dagen geleden

Reactie op KittyNootje

Hey ☺️ Mijn eerste dag is 16 september geweest hierdoor zou ik nu 8+6 zijn ...
Dit had ik ook ik dacht 8+ weken te zijn alleen afgelopen maandag werd 6.5 gemeten echter heb ik geen lange cyclus altijd tussen de 26 en 29a30 dagen. Betekent dit dat ik een late eisprong heb gehad ?

7 dagen geleden

Reactie op Joy321

Dit had ik ook ik dacht 8+ weken te zijn alleen afgelopen maandag werd 6.5 ...
Ik zou nu ook 7.4 zijn.

7 dagen geleden

Reactie op Joy321

Dit had ik ook ik dacht 8+ weken te zijn alleen afgelopen maandag werd 6.5 ...
Ja dat zou zeker kunnen ☺️ als je een onregelmatige cyclus hebt is het nog moeilijker goed in te schatten.

7 dagen geleden

Reactie op nnrkck

Als ik voor die datum en met een cyclus van 35 dagen reken dan kom ik uit op 13 juli uit als uitgerekende datum, dan zou je nu net 6 weken zijn. En het kan dus ook zijn dat je eisprong wat later dan normaal was en dan kloppen die CB testen ook gewoon denk ik😊 Denk dat je bij de echo dan precies te weten komt hoe ver je bent:)

7 dagen geleden

En ik zou vragen of je eerder mag komen voor een echo! Geeft toch een wat fijner gevoel denk ik dat je weet hoe ver je bent😊 Mijn vk doet standaard een echo rond 7/8 weken, dus is geen gekke vraag!

7 dagen geleden

Reactie op SBB13

En ik zou vragen of je eerder mag komen voor een echo! Geeft toch een wat f ...
Hmm ja denk dat ik dat wel ga doen! Dankjewel en succes met je zwangerschap😊