306 Reacties
2 maanden geleden
1 voordeel van dit verborgen reflux nadeel 😂 die van mij ligt praktisch stil

2 maanden geleden
Onze baby is 13 weken maar ik herken alles wat jij noemt. Baby komt ineens weer 2x voor voeding in de nacht en is daarna 2 uur klaarwakker. Dutjes zijn superkort. En zo druk inderdaad. Die armen en hij verplaatst ook gewoon in de cosleeper.
En vanaf 4 uur niet meer slapen. Ben ook gesloopt 😅
2 maanden geleden
Morgen 14 weekjes, helaas nog nooit doorgeslapen. Altijd 2 a 3 x wakker dus hopelijk wordt dat niet erger.
Alleen dat gebonk, zoooo herkenbaar. Hier ligt hij in z'n wiegje wel 2 meter van ons bed af. Z'n nieuwe truc is naar onder in bed zakken en dan met alle kracht tegen het achterbord trappen 🤣
Waarschijnlijk omdat we de handjes tegen de spijltjes niet horen.
2 maanden geleden
Hier begon het een week of twee geleden en we lijken er nu doorheen. Van doorslapen naar 20 keer per nacht er weer uit. Nunki lakentje biedt hier enorm uitkomst icm Ltd. Nu is het nog drie keer per nacht.
2 maanden geleden
Reactie op Zeestar
We zijn alweer voor de 4e keer eruit. Hebben ook nog tandjespoep erbij en d ...
Sliep hij eerder door? Wij zijn nog niet bij de vier maanden, maar hij komt sowieso elke 2-3 uur in de nacht 😬 dat wordt wat dan. Merk je verbetering nu na twee weken?
2 maanden geleden
Reactie op BriljanteZonsverduistering036706
Sliep hij eerder door? Wij zijn nog niet bij de vier maanden, maar hij komt ...
Ja hij sliep vanaf 3 weken door. Vanaf week 10 zelfs 8 a 9 uur doorslapen. Op eens was dat voorbij.
Nee heb zelfs het gevoel dat het erger wordt. Al klein lichtpunt gisteren dat het even leek alsof hij zichzelf voor het eerst heeft getroost en bijna weer in slaap viel. Maar alleen bijna. Het enige dat hem goed laat slapen is de hele tijd tegen m'n borst aan liggen en tussendoor een hapje melk drinken.
2 maanden geleden
Reactie op SLM!
Onze baby is 13 weken maar ik herken alles wat jij noemt. Baby komt ineens ...
Jaaa onze kleine is 12 weken en ook precies dit! Ben bang wat de 4 maanden slaap regressie dan gaat brengen..
2 maanden geleden
Poef die van ons is 14 weken en kwam nog 1x per nacht. Nu wil hij ineens niet meer alleen slapen en ontzettend veel huilen als we hem in z’n bedje leggen… wij zijn ook heeeeel moe. En hij ook toch? Niks meer van te merken
2 maanden geleden
Vannacht was weer pittig. Hij lag er vroeg in, 19:15 diepe slaap. Een uur later pas wel in z'n ledikant kunnen leggen wat naast ons bed staat.
Om 21 uur weer wakker. Hij was kwartslag gedraaid en knalde met z'n hoofd tegen de spijlen aan....
Toen 2 uur geprobeerd hem weer in bed te krijgen. Dit gaat al 3 weken zo en ik ben op.
Om 23 uur dus dan maar opgegeven en hem tussen ledikant en mij laten slapen.
Betekent niet dat er minder gespookt werd. 2 uur klaar wakker. Waterval poep. 4 uur klaar wakker, lachen, waterval poep. Dan weer geslapen tot 6. Helemaal wakker. Weer gepoept. Om 7 z'n eerste dutje gedaan tot 8 🤣.
Vanaf 4 lag hij tussen ons in. Borst gewisseld.
2 maanden geleden
Wij hebben ook weer een feestje gehad vannacht 🥳
Elk uur wel wakker en hij lijkt niet helemaal te weten wat hij met zichzelf aan moet.. wij soms ook niet haha
Het helpt ook niet mee dat ik een productiedipje heb 🫠
2 maanden geleden
Hier ook alweer de 3e keer eruit. De nacht is wel echt goed begonnen. 19 uur lag hij op bed. Maar toen wij om 23 uur naar boven kwamen werd hij wakker. Ontroostbaar tot hij mocht drinken. Geen idee of hij van ons wakker werd of echt van de honger. Sindsdien vaker wakker om te drinken...