40 Reacties

één maand geleden

Yepp en heel veel zin de hele tijd in patatje curry😍

één maand geleden

OMG! Vreselijk!! Houd het een keer op 🙈😅

één maand geleden

Ik kan de hele dag door wel eten maar zodra ik wat op heb zit ik heel erg vol en een uur later kan ik weer eten

één maand geleden

Omgg jaa ikk ookk terwijl ik in me eerste trimester zit mensen zijn normaal misselijk ik krikg steeds honger 😂

één maand geleden

Ja ik heb ook super veel honger!

één maand geleden

Reactie op BloeiendeParel960968

OMG! Vreselijk!! Houd het een keer op 🙈😅
Ben bang van niet

één maand geleden

Hahah mijn vriend is de hele tijd verbaasd. 'Ben je nou weer aan het eten' 😂

één maand geleden

Ik heb ook duidelijk meer honger! En m’n darmen zijn wat van slag merk ik. Beetje opgeblazen buik

24 dagen geleden

Hier ook constant honger. Als ik 2 uur niets eet word ik vanzelf wat misselijk. Als ik dan weer wat eet is het over. Ik probeer het wel wat gezond te houden door bijvoorbeeld meer fruit te eten. Maar pff... ik blijf eten 😐

24 dagen geleden

Dus.. ik kijk tv en ze hebben t over kip vleugels.. Nu wil ik hotwings🤣 Maar ga t niet doen hoor. Wil proberen zo min mogelijk aan te komen deze keer. Heb al overgewicht, dus ga t echt proberen🫣

24 dagen geleden

Reactie op DaphneA

Dus.. ik kijk tv en ze hebben t over kip vleugels.. Nu wil ik hotwings🤣 Ma ...
Omg hou op ik had net ook zomaar zin in hotwingss en burger🤣

24 dagen geleden

Reactie op DaphneA

Thnxx! Nu wil ik ook hotwings 😂🥺

24 dagen geleden

Reactie op Roosjes

Thnxx! Nu wil ik ook hotwings 😂🥺
Gedeelde smart dames!!

24 dagen geleden

Hamburger verslaving hahaha

24 dagen geleden

Ja, gelukkig niet zo erg als de eerste keer. Toen moest ik ieder uur eten en was ik 10 kg aangekomen in het eerste trimester, dat is nu echt een no-go!

24 dagen geleden

Haha ik ook!! Maar ook al cravings in zout.. bijna 5 weken dus kan dit nu al of verbeeld ik me dit? Bij mijn dochter kwamen de craving veel later en wilde ik vooral zoet…

23 dagen geleden

Reactie op DaphneA

Bedankt.. nu liggen hier kipkluifjes in de diepvries na het lezen van je post gister 🤣🤣🤣

23 dagen geleden

Ik ervaar ook veel honger! Soms zelfs midden in de nacht. En nog geen misselijkheid ervaren.

23 dagen geleden

Reactie op Zonnetje 2

Haha ik ook!! Maar ook al cravings in zout.. bijna 5 weken dus kan dit nu a ...
Ja ik ook in zout nu met 6 weken! Heb t al een paar weken dus kan zeker :)

23 dagen geleden

Ja hier ook constant honger.. lijk wel elk uur echt iets te moeten eten terwijl ik mega opgeblazen ben en last van mijn buik heb. Heb echt zoiets van 'het past er ook gewoon niet meer bij en toch honger' 😅