40 Reacties

17 dagen geleden

Ja, eten als een malle echt. Niet normaal.

17 dagen geleden

Oh zo verschrikkelijk haha! Kan het op het werk ook moeilijk verborgen houden zo. Heb overdag een lekkere koek, banaan en boterham extra gegeten ten opzichte van normaal en 1,5 portie avondeten. Zat net vol maar begin nu alweer trek te krijgen. En soms helemaal uit het niks ook een dorst, niet normaal!

17 dagen geleden

Reactie op Bysaa

Oh zo verschrikkelijk haha! Kan het op het werk ook moeilijk verborgen houd ...
Exact hetzelfde vooral ook die dorst!

17 dagen geleden

JA!!! Ik eet echt voor 2, dat is duidelijk .... nu al🥲

17 dagen geleden

Ik week 4 en 5 heel veel gegeten en constant honger en nu in week 6.. eten staat me niet meer aan. Alles is een 'moet' om te eten. Ik probeer wel elk uur te eten want anders voel ik me super slecht. Dus van mega honger naar geen eetlust 😅. Wil ook niet teveel eten, vorige keer zat er 20kilo extra aan me met 9 maanden 😂

17 dagen geleden

Reactie op BriljanteVlucht420614

Ik week 4 en 5 heel veel gegeten en constant honger en nu in week 6.. eten ...
Herkenbaar, morgen 6 weken en wel honger maar trek in niks… wat krijg jij wel binnen?

16 dagen geleden

Reactie op Zonnetje 2

Herkenbaar, morgen 6 weken en wel honger maar trek in niks… wat krijg jij w ...
Vorige week echt vanalles gegeten, gekookte afgekoelde broccoli, boterham met kaas, mayonaise en komkommer. Net 2 loempia's gehad. Soep valt me niet lekker dus dat neem ik niet meer maar ben echt zoekende naar eten dat licht eet en licht verteert. Boterhammen is te zwaar althans eet me niet meer zo lekker nu. En ik eet tussen de middag liefst warm dus ik bewaar soms wat van de avond ervoor en dan een kleine portie in de middag erna. Maar vind het wel lastig op het moment

16 dagen geleden

Jaa pfff, in 2 weken al 1kg aangekomen 🥲

15 dagen geleden

Reactie op Bysaa

Oh zo verschrikkelijk haha! Kan het op het werk ook moeilijk verborgen houd ...
Heb nu ook weer honger na 2 boterhammen maar heb weinig inspiratie in wat ik dan moet/ga eten. Een appel vult denk niet genoeg, bananen word ik snel zat, cracker vult ook niet en koeken vind ik dan weer te ongezond. Ga nu maar een boterham maken 😂. Mocht iemand lekkere, gezonde en snelle ideeën hebben, hoor ik het graag😂

14 dagen geleden

Ik ben net 7 weken, en heb eigenlijk geen klachten behalve zere borsten en constante honger! Probeer gezonde keuzes te maken, maar wordt steeds moeilijker

14 dagen geleden

Reactie op Bysaa

Heb nu ook weer honger na 2 boterhammen maar heb weinig inspiratie in wat i ...
Banaan met 100% pindakaas, helpt mij enorm 😂

14 dagen geleden

Reactie op WarmeMist463708

Banaan met 100% pindakaas, helpt mij enorm 😂
Das een goeie voor thuis. Op het werk niet haalbaar ivm pindaallergie op de groep😂

14 dagen geleden

Ik heb de hele tijd zo'n intense zin in joppie saus en joppie chips haha oeps
Ja wel snel weer zin in in! Mag je ook gewoon naar de McDonald's en ook de fritessaus van de mc? Daar heb ik nu zo'n zin in Franse frietjes, saus en kipnuggets!

14 dagen geleden

Reactie op VolhardendeZonsverduistering621122

Ja wel snel weer zin in in! Mag je ook gewoon naar de McDonald's en ook de ...
Als je twijfelt, kan je altijd kijken in de "zwangerhap" app. Mcdonald is veilig haha

14 dagen geleden

Hier ook constante honger. Hele dag door eten, kaas en zoute dingen en popcorn en zure snoep en veeeeeel water drinken want dorstig 😂

14 dagen geleden

Ja hier ook enorm!! 😂😂

14 dagen geleden

Reactie op Bysaa

Heb nu ook weer honger na 2 boterhammen maar heb weinig inspiratie in wat i ...
Een tosti! Love it, je kan hem extra vullen bijvoorbeeld kaas, tomaat en pesto of kaas en kipfilet en pesto of kaas, salami en ui 🤤. Ga ik wel goed op

14 dagen geleden

Hahaha al die suggesties hier helpen niet mee met de honger. Mijn baas gaat zo in de stad een broodje hotdog halen voor mij😂😅

13 dagen geleden

Reactie op Lisa199555

Hahaha al die suggesties hier helpen niet mee met de honger. Mijn baas gaat ...
Stuur 'm ook even bij mij langs 😍