5 Reacties

17 dagen geleden

Ik heb last van hoofdpijn in de ochtend als ik wakker wordt.

17 dagen geleden

Ik herken dit wel, had al vanaf 9/10 DPO hoofdpijn, terwijl ik nog negatief testte. Normaal heb ik ook wel wat hoofdpijn als mn menstruatie net begonnen is, maar nooit ervoor. Ik heb wel af en toe paracetamol genomen, want het was echt zo'n zeurende hoofdpijn die er de hele dag was en niks anders hielp. Het werd bij mij denk ik ook aan het eind van week 4 echt een stuk minder. Ben nu 5w+6 en heb het nu hooguit nog een beetje aan het eind van de dag bijvoorbeeld, maar ik denk dat dat door de vermoeidheid komt.

17 dagen geleden

Reactie op ilse_t

Ik herken dit wel, had al vanaf 9/10 DPO hoofdpijn, terwijl ik nog negatief ...
Ik heb vanmorgen ook pcm genomen want kan me anders ook niet concentreren met werken. Hopelijk wordt het net als bij jou minder na deze week!
Hey! Hoe is het met jouw hoofdpijn? Ik ben 5+3 en nog steeds hoofdpijn. Vooral ‘s ochtends en ‘s avonds.

6 dagen geleden

Reactie op OnbevreesdeKoraalrif975408

Hey! Hoe is het met jouw hoofdpijn? Ik ben 5+3 en nog steeds hoofdpijn. Voo ...
Bij mij is het gelukkig weg getrokken, ben nu 6+2. Heb pcm genomen op het moment dat de hoofdpijn niet te houden was en ben verder veel water gaan drinken en dat doe ik nu nog steeds. Merk dat wanneer ik te weinig drink de hoofdpijn weer op komt zetten. Misschien dat het jou ook helpt?