3 Reacties
21 dagen geleden
Jeetje wat een verhaal zeg... en voor mij ontzettend herkenbaar helaas. Wat naar dat je dit hebt moeten meemaken, maar als ik het zo hoor slaan jullie je keihard door al deze tegenslagen heen! Ik ben momenteel voor de 4e keer zwanger, in blije (maar vooral spannende) verwachting van ons eerste kindje. Vandaag ben ik 6+1 en ik vind het allemaal onwijs spannend! Ook wij hebben eerder een echo met hartje gehad die daarna helaas gestopt is. Om deze reden willen wij geen extra vroege echo, hoewel deze wel is aangeboden. Onze verloskundige die de echo's maakte is echt fantastisch geweest voor ons, dus wij hebben nu bij haar opnieuw een echo gepland als ik 7+5 ben. Jeetje het wachten duurt zo lang en elk toiletbezoek vind ik spannend.... er zal toch geen bloed zijn?!
Maar weet je, als ik één ding geleerd heb in dit ellendige afgelopen jaar is dat je NERGENS invloed op hebt. Dus als ik weer eens zenuwachtig ben om naar het toilet te gaan spreek ik mezelf streng toe. Het heeft geen zin ok bang te zijn, want het veranderd de uitkomst niet. Voor nu ben je hartstikke zwanger, wees trots en geniet!
En gek genoeg helpt dat wel een beetje.....
Mocht je willen kletsen mag je altijd een berichtje sturen. You got this momma ❤️
21 dagen geleden
O wat een rollercoaster en ook zoveel meegemaakt op andere vlakken aan verlies. Dat is ook nog wat om te verwerken en zo logisch die angst. Nu heb ik 1 miskraam meegemaakt en dat vond ik al lastig, maar met wat jij hebt meegemaakt, snap ik dat het nog enorm spannend is. Nu is het helaas na die eerste echo niet afgelopen qua spanning natuurlijk.. iedere tijd heeft weer iets anders waar je spanning van zult ervaren. Geen idee of het helpt, maar ik heb gewoon mijlpalen voor mezelf afgesproken.. de echo’s.. de momenten van vertellen aan familie en vrienden.. zwangerschapskleding regelen.. de eerste bewegingen voelen.. de momenten waarop je het even niet voelt en in de vlekken schiet, maar dan met de dopler thuis checken of je wel het hartje hoort.. met verlof.. de bevalling.. de kraamweek. ja ieder doet het op een eigen manier.. maar ik schrijf het op als dagboekje naar mijn kinderen en heb ook die van de miskraam bewaard. Ook die hoorde bij ons. Hopelijk mag alles goed gaan!!
21 dagen geleden
Reactie op HelloNewBaby
O wat een rollercoaster en ook zoveel meegemaakt op andere vlakken aan verl ...
Wauw super bedankt voor je tip!!! Hier kan ik echt wat mee. Je bericht doet me ontzettend goed, waardeer dit enorm. Dankjewel❤️❤️❤️