33 Reacties
één dag geleden
Jij ook proficiat L.i.s.a_
Maar idd, ene dag misselijk, ne dag moe en misselijk en de andere dag voel ik me compleet normaal alsof ik niet zwanger ben. Dat maakt me heel erg onzeker. Zusters 23 nov 1e echo, dan ben ik 7 weken. Hopelijk zien we dan een mooi kloppend hartje zodat ik iets geruster kan zijn ❤️🙏🏽
één dag geleden
Ik ben juist erg angstig dat ik nog maar ‘weinig’ klachten heb. Ik ben amper misselijk enkel heel vermoeid en hoofdpijn. Ook zijn mijn borsten niet echt gevoelig. Ik ben nu 5+5 en dit is mijn eerste zwangerschap. Ik heb gelezen (ik weet dat je dit beter niet kunt doen) dat geen misselijkheid in verband kan staan met een eventuele grotere kans op een miskraam.
één dag geleden
Reactie op PositievePlaneet071483
Ik ben juist erg angstig dat ik nog maar ‘weinig’ klachten heb. Ik ben ampe ...
Probeer positief te blijven ✨. De misselijkheid komt bij veel mensen pas met week 6 maar persoonlijk ken ik genoeg mensen die nooit misselijk waren en wel gezonde baby’s hebben gekregen.
één dag geleden
Reactie op PositievePlaneet071483
Ik ben juist erg angstig dat ik nog maar ‘weinig’ klachten heb. Ik ben ampe ...
Ahw ik snap dat geen klachten je ook aan het twijfelen maakt. Ik kan je hier niet veel advies in geven, aangezien ik zelf ook soms geen idee heb haha.. wellicht helpt het om een verloskundige hierover te bellen? Lijkt mij dat het niet echt kwaad kan. Sterkte 💕
één dag geleden
Ja heb ik ook! Maar ook vooral in de ochtend en avond hoofdpijn en wat krampen. Heel af en toe beetje misselijk, maar dat valt eigenlijk mee. De pijn in mijn borsten lijkt zowat ieder uur anders… Het enige wat blijft is het vele plassen en de honger! Ik ben 5+5 en heel onzeker omdat ik al best lang steeds wat bloed/afscheiding verlies. Dus ik wil eigenlijk kwaaltjes om het gevoel te hebben dat het nog goed zit ofzo