17 Reacties

16 dagen geleden

Wat een leuke spulletjes! Ik zou het heel graag willen maar ik wacht toch nog even de eerste echo af! Daarna ga ik zeker wat klein kopen 🙂

16 dagen geleden

Ik heb een paar kleertjes gekocht toen ik het mijn man vertelde. Maar heb zooon zin om te shoppen, al die leuke dingen die je ziet. Wil alleen de eerste echo even afwachten

16 dagen geleden

Jaa snap ik! Wij wachten verder ook nog op de eerste echo, maar kon me niet helemaal inhouden 😂

16 dagen geleden

Reactie op marss2303

Nee he! Dan zie je ook weer wat voorbij komen op insta en dan moet ik mij ook nog echt inhouden haha. Maar nog even geduld 🙈

15 dagen geleden

Wat een schattige spulletjes. Ik heb eergisteren een rompertje gekocht, want ik kon het echt niet tegenhouden haha!

15 dagen geleden

Wat een lieve slofjes en knuffeltje! Ik heb gister een rompertje gekocht bij de Hema, kom ik thuis zegt m’n man oh maar als alle rompertjes bij de Hema nu 30% korting zijn koop je er toch nog een paar?! Dus ik heb nu vier meegroeirompers. Twee keer 50/56 en twee keer 62/68. En nu stop ik. Tot de eerste echo. Na twee miskramen weet ik maar al te goed dat het fout kan gaan, maar ik heb gekozen te geloven dat het nu goed gaat. Want bij voorbaat geen vertrouwen hebben helpt me niet. Als het weer fout gaat dan ga ik niet minder verdrietig zijn omdat ik nog niets gekocht zou hebben.

15 dagen geleden

Reactie op AffectieveBeuk567327

Wat een schattige spulletjes. Ik heb eergisteren een rompertje gekocht, wan ...
Nee snap ik, alles is zo schattig!

15 dagen geleden

Reactie op elise7777

Wat een lieve slofjes en knuffeltje! Ik heb gister een rompertje gekocht bi ...
Helemaal begrijpelijk.. Inderdaad goed om positief te blijven. Ik zal voor je meeduimen. Voor mij de eerste keer dus ik vind het ook spannend hoor.

15 dagen geleden

Wij zullen pas gaan shoppen als we het geslacht weten en natuurlijk als de echo goed is. We hebben al een meisje van juli dus als het weer een meisje is zal er niet zoveel als de vorige keer geshopt worden haha

15 dagen geleden

Wij hebben al genoeg spullen en kleren in huis, dus ik verwacht dat wij geen shoppingfun gaan hebben 🙃 Een eerste pakje zullen we vast nog wel kopen, maar dat zullen we dan waarschijnlijk ‘toevallig’ tegenkomen. Bij onze andere twee kinderen hadden we ook eerste pakjes, maar die hebben ze beiden niet als eerste aangehad, dus veel waarde hecht ik er niet aan 😅

15 dagen geleden

Jazeker al gedaan! Een rompertje gekocht. Wil het inpakken als cadeau voor mijn ouders en ze zo vertellen dat ik zwanger ben :)

15 dagen geleden

Nee, na 2 miskramen houd ik me nog wel even in. Eerst de eerste 2 echo's afwachten..

15 dagen geleden

Deze gekocht. Hiermee gaan we het bij de schoonfamilie vertellen na de 1e echo 🥰

15 dagen geleden

Reactie op Blijeitje93

Deze gekocht. Hiermee gaan we het bij de schoonfamilie vertellen na de 1e e ...
Heel leuk idee, wij vertellen het ook na de eerste echo. Vandaag wss echo plannen 🥳

15 dagen geleden

Reactie op marss2303

Heel leuk idee, wij vertellen het ook na de eerste echo. Vandaag wss echo p ...
Superleuk! Hier echo 27 november. Duurt nog lang, maar we zitten vlak daarna allemaal bij elkaar ivm verjaardag schoonvader. Die vertellen we het eerder met 4 chocoladeletters 🤣 en dan ff vragen of we het met zijn verjaardag aan de rest mogen vertellen. Dan dus dit boekje en dan vragen wie onze zoon uit zn nieuwe boekje wil voorlezen. 🤭

15 dagen geleden

Reactie op Blijeitje93

Superleuk! Hier echo 27 november. Duurt nog lang, maar we zitten vlak daarn ...
Haha heel leuk, jammer dat we op zulk soort dingen nog even moeten wachten 😂