dag dames, ik ben nu 5 weken. En had vandaag de hele dag best wel heftig bloedverlies.. nu neem het ietsjes af maar alsnog is mn maandverbandje wel half vol.
Mn borsten doen wel echt nog super veel pijn en mn buik is nog opgeblazen? Iemand hier ervaring mee? Dacht misschien een miskraam maar ik zag niks in mn bloed en heb nog steeds symptonen.. de verloskundige zegt dat ik moet afwachten. Maar ben benieuwd of iemand dit ook heeft/had waar het goed bij is afgelopen
De onzekerheid is verschrikkelijk, ik had gister een positieve test na 2,5jaar.. en net vanavond bloedverlies..
Afwachten is het enige wat je kunt doen..
Hoi! Ik heb vorige week een miskraam gehad. Begon met bloed… Verder heb ik geen andere klachten gehad: buikpijn, krampen of stolsels. Na 3 dagen bloedingen is het gestopt en daarna verloor ik nog 1 keer een ‘prop’ met het kindje… Ik hoop dat het voor jou innesteling is!!!
Hoe erg is jou bloedverlies?? Ik heb het namelijk alleen als ik op de wc zi ...
Ik heb het bij het afvegen maar moet wel maandverband om en daar komt het ook in. Het is niet zo heftig als menstruatie en verschilt ook per keer qua kleur. De ene keer roze, de andere keer bruin en andere keer weer rood. Heb er geen slijmvlies bij verder en ook geen pijn